Hoi mede HB-ers,
Ik ben Jeroen en via mijn beste vriendin, tenminste dat is ze nu, kwam ik enkele weken geleden in contact met Xi en HB.
Ik heb de diverse site's bezocht en tot mijn verbazing heb ik bijna alle eigenschappen van een HB-er.
Zoals de meeste, denk ik, kan/kon ik me niet voorstellen dat ik HB-er ben. Maar lijkt er echt op.
Ik heb een redelijk close vrienden groep welke eigenlijk meeste wel in het profiel passen. Dat verklaart voor mij waarom het nooit is opgevallen. Daarnaast heb ik het zelf niet slecht. Ik heb als zelfstandige steeds andere werk van een paar maanden dus voor ik ergens de sleur ontdek ben ik weer weg en zijn ze dik tevreden over mijn prestaties.
Ik zelf snap/snapte niet wat er zo bijzonder aan was. Hoe moeilijk kan iets zijn?
Verder vind ik de Nederlandse taal niet logisch en schrijf zoals ik praat. Dat geldt ook voor woorden en D's en T's enzo.
Ik kan wel ok leren maar blink niet uit. Ik vind de stof vaak saai en na een paar weken denk ik waarom deed ik dit ook al weer. Die kleine factoren hebben ervoor gezorgd dat ik nooit heb gedacht aan HB te zijn.
Maar zoals gezegd heeft mijn beste vriendin de ogen geopend en hier zijn we.
Ik hoop veel met jullie te mogen en kunnen delen.
Groetjes
Jeroen