Je maakt je nogal schuldig aan hetgeen je anderen van beschuldigt. Goed voorbeeld doet volgen ? '.....werpe de eerste steen' ?rewind schreef:Iedereen kan vast wel raden over welk boeiend onderwerp ik het heb. (het is niet dit onderwerp: dit begreep ik goed voor het grootste deel)
Oh dat leuke topic. Tja, er is daar weinig discussie. Maar wel leuk dat daar alsnog weer iets uit voorgroeit zoals het uitwisselen van informatie onder elkaar. En ik zeg dit niet omdat ik toevallig een poster in dat topic was die informatie uitwisselde.rewind schreef:Dat begrijp ik. Maar waarom ik toch reageer in dit topic omdat ik graag de precieze ergernis van de TS in concreto wil begrijpen. Ik wil toch graag even aftasten of het klopt wat ik denk. Ik kan wel in mijn hoofd denken: sommige mensen willen hier dus dit, terwijl er iets heel anders bedoeld is. Want misschien kan ik wel slecht lezen (of interpreteren). In communicatie is er altijd een gedeelte ruis. Zo heb ik dat geleerd.
Ik doelde op het topic Gevochten wat nu?.
Nog één Lat: wanneer is iets een suggestie voor de mods, en wanneer geef je ze het gevoel dat je hier de mod uit probeert te hangen?kakelot schreef:het had beter ergens anders kunnen staan dan in Discussies.
Ho eens, nu trek je het wel erg ver door. Mods zijn ook maar mensen, die zich toevallig wat meer rechten hebben toegeëigend. Nee, laat iedereen maar op een (Let wel constructieve) manier op situaties ingrijpen, want er is niks erger dan een tirant die overal overheen denkt te kunnen walsen (want toch geen modingreep)Terence schreef:Nog één Lat: wanneer is iets een suggestie voor de mods, en wanneer geef je ze het gevoel dat je hier de mod uit probeert te hangen?kakelot schreef:het had beter ergens anders kunnen staan dan in Discussies.
Hoeveel vrijheid mag een lid hebben om mee te denken?
Mijn ervaring is dat ik in het laatste geval vanzelf wel een waarschuwing krijgTerence schreef:Nog één Lat: wanneer is iets een suggestie voor de mods, en wanneer geef je ze het gevoel dat je hier de mod uit probeert te hangen?kakelot schreef:het had beter ergens anders kunnen staan dan in Discussies.
goh Ter, word je op 't matje geroepen?Terence schreef:Nog één Lat: wanneer is iets een suggestie voor de mods, en wanneer geef je ze het gevoel dat je hier de mod uit probeert te hangen?kakelot schreef:het had beter ergens anders kunnen staan dan in Discussies.
topics en posts van hoofbegaafd zijn altijd wat vaag. eerst was er een vraag, dan was hij grof tegen menseb die hem hielpen en nu is de oorspronkelijke vraag van hoofbegaafd al lang vergetenrewind schreef:Dat begrijp ik. Maar waarom ik toch reageer in dit topic omdat ik graag de precieze ergernis van de TS in concreto wil begrijpen. Ik wil toch graag even aftasten of het klopt wat ik denk. Ik kan wel in mijn hoofd denken: sommige mensen willen hier dus dit, terwijl er iets heel anders bedoeld is. Want misschien kan ik wel slecht lezen (of interpreteren). In communicatie is er altijd een gedeelte ruis. Zo heb ik dat geleerd.
Ik doelde op het topic Gevochten wat nu?.
Nee, 't was een serieuze vraag. Wat Kakel zegt klopt wel, de mods zullen ingrijpen wanneer ze vinden dat je te ver gaat in meehelpen met achter het forum staan (wel of niet vanuit je eigen standpunten).Yet schreef:goh Ter, word je op 't matje geroepen?Terence schreef:Nog één Lat: wanneer is iets een suggestie voor de mods, en wanneer geef je ze het gevoel dat je hier de mod uit probeert te hangen?kakelot schreef:het had beter ergens anders kunnen staan dan in Discussies.
Daar heb je zeker een punt. Ik heb de afgelopen dagen dan ook al een paar opzetjes gemaakt, maar elke keer kom ik weer tot de conclusie dat die discussie al eens geweest is, of ik verwerk alle te verwachten voor- en tegenwerpingen alvast in mijn OP zodat de discussie al weer klaar is voordat ie begonnen is. Of het is gewoon een stom onderwerp, dat kan ook nog. Kortom: uiteindelijk druk ik elke keer maar weer op annuleerseenoevil schreef:Ten tweede: er wordt naar mijn zin wel erg lang gezeken over het niet (kunnen) houden van (interessante) discussies, maar er wordt ook totaal geen moeite gedaan om er een te starten. Als het je zo slecht bevalt, doe er dan wat aan.