Arthur schreef:Uit mijn persoonlijkheidsonderzoek kwam naar boven dat ik een groot risico loop om met justitie in aanraking te komen.
Nu is me dat al 41 jaar niet gelukt dus is er nog hoop.

Beste Arthur, moet je horen, ik ken jou niet persoonlijk, maar als het je al 41 jaar gelukt is, dan denk ik dat het met die stoornis wel meevalt (Lezen we morgen in de krant A. te B. pleegde overval

)
Maar echt, Arthur, ik heb een
beetje verstand van persoonlijkheidsonderzoek (was psychiatrisch arts). En ik ken vele mensen (ook HB ers,
m.n HB ers!) die een quatsch uitslag kregen.
Van mij is bijvoorbeeld ooit gezegd dat ik blij zo mogen zijn dat ik het laagste niveau van vmbo misschien halen. Ook door zo'n beste psycholoog. Ik heb Gymnasium A en (bijna) B en Geneeskunde gestudeerd. En de uitspraak over mij was ook mede via spiegologisch onderzoek.
Verder ken ik legio mensen die met absurde diagnoses thuis komen: met name bij HB kinderen zie ik ze in rijen voorbij marcheren die etiketjes. Geen geweten??

Weet je wel wat dat betekent?
Ik mag je niet adviseren, maar heb je misschien zo'n papierversnipperaar

(of knijp je soms heel hard in hele kleine katjes 's nachts)
(En nou niet die bank beroven morgen hè, beloof het me

)
Ik maak geen grapjes, ik vind het een triest verhaal. Een heel erge beschuldiging ook. Misschien moet je eens terug naar die "tester". Ik merk dat ik kwaad word, dus ik stop

Ik zeg zinniger dingen als ik me minder kwaad maak, dus neem me niet kwalijk..
Sterkte!
![person [fishy]](./images/smilies/fishy.gif)