Aniek
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Aniek

Ik ben een oude bekende van het HIQ-forum, ik kwam daar vooral voor mijn kinderen. Vorige week heb ik me aangemeld bij het ouder-kind forum onder mijn oude nickname, hier heb ik een andere nickname gekozen. Ik heb geen idee of ik hier wel thuis hoor, ik ben niet hb getest. Maar ik voel me hier en tussen de ouders van de Leonardo school waar onze kinderen zitten prettig, daarom kom ik toch graag meeschrijven hier. Aangezien ik aan het rondkijken ben naar een andere baan binnen de organisatie waar ik voor werk en ik graag een opleiding wil gaan volgen, ben ik vooral geinteresseerd in deze onderdelen van het forum.

(Voor de nieuwsgierigen onder ons: Ik ben een van de moeders die destijds mee is geweest naar het Museon met de toen versnelde 7-jarigen. Bekenden wil ik met alle plezier per pb laten weten wie ik was op het vorige forum).

voo
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

Re: Aniek

Ik denk dat ik wel weet wie je bent :wink:
Welkom!

Jennivale
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Welkom Aniek!
Wees niet bang om langzaam voorwaarts te gaan, wees alleen bang om stil te staan.

Hextha
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Welkom
Groetjes Hextha

"It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it." (Aristotle)

Aniek
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Bedankt allemaal!

Terug naar “Introductie”