Hallo,
't Peerhoes is nog steeds een wens van mij. Nu ben ik een leegstaand schoolgebouw tegen gekomen dat behoorlijk goed voldoet aan alle eisen. Om verder te kunnen met de eigenaar die ik wel ken, moet ik eerst mensen vinden die qua middelen of qua kennis / werkervaring kunnen helpen met dit mooie project.
Stel je toch voor dat je tegen iemand die net ontdekt dat die hoogbegaafd blijkt te zijn kunt zeggen: Ga es naar 't Peerhoes, dat is misschien iets voor jou, nu... Daar help je iemand echt mee!
Het is een plek waar coaches elkaar maar ook klanten kunnen treffen, lezingen houden of therapie kunnen aanbieden. Maar het kan ook een plek zijn waar mensen voor een tijd wonen. bv. bejaarde hb-ers met ev. een kleine zorgvraag. Dat kan dan weer een opstap zijn naar een bejaardencentrum voor hb-ers. Maar ook activiteiten voor kinderen, misschien zelfs de eerste stappen naar zoiets als een Boxschool... De mogelijkheden die zo'n honk voor hb-ers biedt, zijn erg groot.
Ik kijk uit naar reacties voor op de site die een mooie en misschien haalbare visie geven op allerlei mogelijkheden van zo'n vaste plek voor hb-ers, altijd open en altijd beschikbaar.
Mensen die 't Peerhoes niet op bovenstaande manier kunnen helpen maar dit idee wel willen ondersteunen kunnen dit ook kenbaar maken op de site. Elke steun helpt mee om van 't Peerhoes een succes te maken.
-------
Groetjes, Willem Wind
't Peerhoes. De moeite waard!
http://www.peerhoes.nl
--------
---
edit: topic verplaatst naar links en recensies (stond in discussies)