Ahh, had al een motor topic verwacht na de responce in het "a life after" topic.
Altijd op zwaar opgefokte brommers gereden, stuk of wat motorrijlessen op mijn naam staan waarna ik moest stoppen naar gezondheidsproblemen.
Maar ben nu sinds een week of twee bezig met vanalles qua gezondheid van geest en lichaam en voel het

motorduiveltje

behoorlijk nu het wat beter gaat..
Toen ik bij mijn derde les een cb500 volledig los heb getrokken(kon net vasthouden) kan ik niet wachten op mijn rijbewijs, vroeger op de brommer was het altijd al stepjes slijten met +-90 dus was altijd feest

.
Zie wel op tegen de vernieuwde theorievragen (ivp welke heeft voorrang-> in welke volgorde hebben ze voorrang etc) en ook de noodstop vind ik niet al te prettig(al een paar keer flink het achterwiel van de grond gehad, ben gelukkig iets zwaarder geworden lol)
Oh ja, een goede vriend van mij gaat al een paar jaar in de goede maanden elke dag op de motor naar het werk en hij heeft nog nooit problemen gehad, is dus ook even hoe je er zelf mee om gaat.
The most incomprehensible thing about the world is that it is at all comprehensible.
(A.E.)