Korrel
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Chemtrails

Dit onderwerp houdt me al een tijdje bezig.....
Wie durft zich er ook aan te wagen.
Dingen zijn niet moeilijk...ze worden moeilijk gemaakt

Zarathustra
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker
Contacteer: Website

Re: Chemtrails

Een conspiracy theory :) . Ik kende deze nog niet en vanmiddag waren ze goed zichtbaar in de blauwe hemel. Ik vertelde mijn zoontje nog dat het van vliegtuigen kwamen, maar jij houd het voor mogelijk dat er meer achter zit?

Korrel
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Ja ....ik denk er wel veel overna....maar als je deze foto ziet...is dat best wel apart.

Afbeelding

of deze...

Afbeelding

Yet
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

zijn die niet een beetje getruukt, die foto's?
Ik heb het iig nooit zo gezien met eigen ogen.

NB toen ik voor het eerst deze titel las dacht ik dat het ging over wolfensporen, die 'geurtrails' die ze bijhouden op hun territorium met al die info over de wolf zelf :lol: ... toch heel wat anders.
(zag een keer mooie docu over, die beesten halen zoveel info met hun reuk op, het lijkt bijkant wel zo sterk als wij zeg maar onze 'visus' gebruiken)

Maar dat terzijde want is ernstig of topic :? prdon
"To be very honest Baldrick, your brain is like the four-headed, man-eating haddock fish beast of Aberdeen."
"In what way, my lord?"
"It doesn't exist."

BabaJaga
Veelgebruiker
Veelgebruiker

lijkt me het gevolg van een vliegshow eigenlijk, ik heb ze wel als zodanig gezien. Ik geloof niet dat het chemische troep is, want waarom zouden ze dat niet stiekem zonder wolkvorming doen? In australie werd geexperimenteerd met het 'seeding of clouds' weet ff niet hoe we dat hier noemen. Troep in de luch gooien en dan gaat het vanzelf regenen. Best controversieel toen, zeker omdat je de regen van een ander jat, zoals NZ, die er dus niet blij mee zijn.
warning not to be taken seriously

ikmaakgeenreclame.nl

Yet
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

lijkt me het gevolg van een vliegshow eigenlijk, ik heb ze wel als zodanig gezien
dat zou kunnen idd :idea: ... niet aan gedacht, nooit gezien.
"To be very honest Baldrick, your brain is like the four-headed, man-eating haddock fish beast of Aberdeen."
"In what way, my lord?"
"It doesn't exist."

Korrel
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Op vliegshows...wordt...duidelijk lager gevlogen.....
lijkt me het gevolg van een vliegshow eigenlijk
En denk ook eens aan een Barium (wat ze in contrast vloeistof gebruiken)
Bekujk dit filmpjes is...

Physeric
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Ah, condens. Heel verdacht, inderdaad.

Korrel
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Als je het nazoekt is er duidelijk een verschil tussen contrails en chemtrails.

Zarathustra
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Excuses dat ik dit niet echt serieus kan nemen. Ik Het lijkt me niet logisch dat een overheid op deze manier, zoiets uitvoeren (kan je b.v. beter wat in het leidingwater doen).
Heb je gegoogle'd op 'debunk chemtrails', en heeft skepsis.nl geen goeie verklaring voor dat fenomeen? Als je meer meningen over dit wil krijgen, dan kan je een samenvatting (van de voors en tegens) maken. Bespaart mij wat tijd iig :) .

Physeric
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Korrel schreef:Als je het nazoekt is er duidelijk een verschil tussen contrails en chemtrails.
Ik kan ook wel beweren dat er nuketrails zijn met radioactieve straling (die dus geen contrails zijn), maar dat roepen betekent niet dat ze ook daadwerkelijk bestaan.

BabaJaga
Veelgebruiker
Veelgebruiker

het komt wel voor dat vliegtuigen bewust gif strooien. Op de opiumakkers van de buren bijvoorbeeld, heb wel gehoord dat noord amerika het in zuid amerika doet. Bij burenruzies tussen willekeurige buren.

Maar dat zijn dan duidelijke gifstrooiers, effectief, laag vliegend, doelgericht. Geen Boeing747ś of dergelijke.
warning not to be taken seriously

ikmaakgeenreclame.nl

voo
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

@korrel: Als je het over de bovenste foto hebt, betreft het volgens mij wolken van het geslacht cirrus. Zoek maar eens op google.

Korrel
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Wat me ook opvalt is dat je de meeste trails op zondagochtend ziet.
En dat er op foto's en films van voor +/- 1994 ik ze nog niet ben tegengekomen.

Rianne
Eigenaar
Eigenaar

Hmm... ik weet niet of dat dit nu zoveel zegt.

Als sceptica over dit onderwerp zou ik daar tegenin kunnen brengen:
- voor 1994 waren applicaties als Photoshop of Paintshop Pro nog niet zo algemeen verspreid; ook schoten de meeste mensen toen nog 'analoog'
- ik ben maandag t/m zaterdag - net als vele andere mensen - erg druk. Op zondag probeer ik vaak wat tot rust te komen en ga ik naar buiten, om te wandelen of te fietsen en geniet ik van al het moois om me heen. Ik vermoed dat ik op die dag veel meer naar de lucht kijk dan op andere dagen van de week.

GéPe
Frequente Gebruiker
Frequente Gebruiker

Heerlijk toch de discussies over conspiracy theorien.
De eerste vraag die in me opkomt: wat maakt het dat mensen denken dat er een overheid of andere organisatie is die ons dit aan zou willen doen?
en dan heb ik er nog wel een paar.
Als er dan werkelijk chemtrails getrokken worden waarom dan niet als het nodig is. We hebben een erg droog voorjaar gehad, dat is voor de Nederlandse land en tuinbouw behoorlijk desastreus.Dus ook voor onze economie.
Waarom zie je ze voornamelijk rond Schiphol?
Waarom zie je ze alleen als de weersomstandigheden zo zijn dat je ze kunt zien?
Zijn al onze 2e kamerleden dan betrokken bij de complotten? Nou dan vertrouw ik helemaal niemand meer denk ik.
Waarom denkt iemand dat ZE dit ons aandoen?

Vroeger dachten mensen dat onweer een straf was. Eerlijk gezegd had ik de hoop dat de mensheid zich nu wel zover ontwikkeld had dat we niet meer bang zijn voor zaken die we niet 1,2,3 kunnen verklaren. En deze sporen zijn heel goed te verklaren.

Rest de vraag:
Waar kan ik een chemtrail kopen en wat kost dat? ( Ik weet nog wel wat doelen :evil: )

En sommige dingen neem ik met wat zout.

Korrel
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Al eens van de Bilderberg groep gehoord........een stuk of wat controlfreaken ..die de wereld populatie in de hand wil houden.

Het lijkt me niet logisch dat een overheid op deze manier, zoiets uitvoeren (kan je b.v. beter wat in het leidingwater doen
Doen ze al ...fluor....elk weldenkend mens kan zelf bedenken of hij/zij z,n tanden poetst.Toch..

Physeric
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Alhoewel het toevoegen van Fluor goed is voor je gebit en het praktisch overal in de beschaafde wereld wordt toegepast, doen we dat in Nederland niet. Het heeft zelfs geleid tot massahysterie (zelfs tankwagens met drinkwater werden aangevoerd omdat men geen leidingwater meer wilde) en heeft men er van afgezien. Daarom poetsen we nu met fluorhoudende tandpasta's. Het is een beetje dezelfde categorie als de stichting Kritisch Prikken; flink angst zaaien zonder dat je weet waar je het over hebt om vervolgens de gezondheid van de hele natie schade te berokkenen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Drinkwater

GéPe
Frequente Gebruiker
Frequente Gebruiker

Korrel je ben t niet de eerste die dit onderwerp aankaart bij mij.

Ik heb daarom een paar vragen aan je.
Wat brengt jou op de gedachte dat er een groep mensen is die dit andere aan zou willen doen?
Wat zit er in de trails?
Wat is volgens jou de reden dat ze dat doen?
Waarom zie je deze trails dan met name rond grote vliegvelden?

Mij lijkt het onmogelijk om een fenomeen als dit zo stil te houden dat niemand er achterkomt. Als het al waar is dan staat daar een behoorlijk grote organisatie achter met veel mensen dus. Ik kan me niet voorstellen dat er dan nooit een persoon bij is die een keer iets laat uitlekken, zij het naar de media dan awel via een boek.

De Bilderderg groep bestaat wel degelijk, echter nog nooit is daar iets uit naar buitengekomen waaruit blijkt dat ze het slecht met de mensheid voor heeft. Het s eerder een soort van vrijmetselarij, een groep mensen (zijn er vrouwen lid van de groep?) gewoon gezellig hun eigen soort problemen doorspreken. Vergeet niet dat het loneley is aan de top. En op gezette tijden komt er wel iets uit naar buiten.
Van Rusland en China en wellicht van meer landen is bekend dat daar wel degelijk kunstmatig regen wordt gemaakt.

Wat mij betreft vallen de chemtrails onder de broodjes aap verhalen.
Let wel, ik ben wel degelijk kritisch, zo ga ik er van uit dat je binnen de politieke partijen bijna niet aan de top komt als je niet goed in de groep ligt. Dat is dan weer een menselijke trek dat je kunt vatten onder de noemer groepsgedrag. Als HB heb ik ondertussen al vaker meegemaakt dat de groep me niet slikt vanwege afwijkend denkwerk.

Korrel ik val je niet aan maar ben reuze benieuwd naar jouw bewijsvoering. Als dat overtuigend is dan kan ik er over denken om het vanuit een ander perspectief te gaan bekijken.

En ik vind het wel een leuk discussie punt.

groet Gé

Korrel
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Bedankt Gépe voor je respect....

Wat mij op de gedachte brengt is 9/11...er kunnen niet zomaar 3 torens gecontroleerd in elkaar storten.

Over chemtrails .....zeg ik niet dat het zo is...alleen vind ik het vreemd dat je er zoveel ziet.Ik woon in zuid oost Drenthe...hier zijn geen grote vliegvelden.

Wat te denken van verplichte vacinatie...ongeveer een half jaar geleden.Dat vind ik vreemd.

De Bilderberg groep bestaat ook uit vrouwen....met name onze koningin....en die is onschendbaar...toch.

Ik zeg echt niet...dat dit allemaal zo is.....maar ik probeer dingen ook van een PAAR ander kanten te begrijpen......i.p.v. alles maar voor zoete koek te slikken.

Dus laten we ook proberen om het een leuk discussie punt te houden.

Kijk ook eens deze film...een ruim 2 uur durende docu.Nederlands ondertiteld.

http://video.google.co.uk/videoplay?doc ... 4067435162#

Terug naar “HB hobby's, projecten en interesses”