Panda246
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Problemen bij registeren

vr 08 jun 2012, 00:19

Mijn vriendin probeerde zich vandaag te registreren, maar kreeg de melding dat één van de velden als spam werd herkend of niet volledig was ingevuld. Ik heb het toen ook geprobeerd en kreeg dezelfde melding. De link om contact op te nemen met een beheerder werkte niet en tot zover ik kon zien was er nergens anders een mogelijkheid om dit te melden.

Vreemd genoeg werkte het registreren wel nadat ik 246 achter mijn nick typte (wat er zelfs meer als een spammer uit ziet). Het lijkt mij aannemelijk dat er ook andere mensen zijn die hier tegen aan lopen en vervolgens niets kunnen doen.

Misschien handig om eens naar te kijken?

Mijn vriendin kan overigens nog steeds niet registeren.

Stefan
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Problemen bij registeren

vr 08 jun 2012, 02:48

Dag panda. Het is onderdeel van het phpbb antispam systeem. Verdachte nicknames worden geweigerd. We gaan kijken of we dit kunnen aanpassen, maar voor nu is het het gemakkelijkst als je vriendin haar nickname even anders kiest: pb mij dan even dan pas ik de nickname naar de door haar gewenste nickname aan.

De beheerderlink werkt bij mij wel; wil je me iets meer vertellen over wat daarmee misgaat?
.. inconsistency is one to which every honest thinker must subject himself. The foolish and the dead alone never change their opinion.
James Russell Lowell
http://quoteinvestigator.com
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cognitive_biases

Panda246
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Re: Problemen bij registeren

vr 08 jun 2012, 14:24

Ja dat dacht ik al :) Een iets uitgebreidere foutmelding zal ook al helpen denk ik.

De beheerder link gaat naar een blanco pagina in een popup, ik heb een tijdje gewacht en opnieuw geladen, maar er veranderde niets.

Ringstaartmaki
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Re: Problemen bij registeren

vr 08 jun 2012, 15:15

Ok, bedankt. Het is ondertussen wel gelukt om aan te melden. Ik had eerst de naam Maki geprobeerd, maar toen kreeg ik de spammelding en een foutmelding die zei dat mijn e-mailadres ongeldig zou zijn. Enkele andere e-mailadressen gebruikt, maar dat maakte het verschil niet. Ik had nu de naam dus veranderd naar Ringstaartmaki met hetzelfde e-mailadres en dat ging goed. Die nick is trouwens oké dus dat hoeft niet aangepast te worden ;)

Terug naar “FAQ en Feedback”