Rianne
Eigenaar
Eigenaar

HBijeenkomsten 2017

Zo 27 Nov 2016, 12:57

Speciaal voor volwassenen die bezig zijn te ontdekken wat hoogbegaafdheid voor hen betekent, organiseer ik vanuit mijn coachpraktijk eens in de (ongeveer) 6 weken een informele bijeenkomst in Utrecht.

Je kunt hier “lotgenoten” ontmoeten en je ervaringen en nieuw verworven inzichten delen. Mensen die al langer weten dat ze hoogbegaafd zijn, zijn vanzelfsprekend ook welkom. Tijdens deze bijeenkomsten ben ik beschikbaar voor advies en reflectie.
Een HBijeenkomst duurt van 14.00 tot 18.00 uur. We gaan naar een café om gezellig te praten en ervaringen uit te wisselen. Op vrijwillige basis kunnen we na afloop gezamenlijk blijven eten.

Vanaf december 2016 werken we met een nieuw format. Je kunt op basis van een lijstje met gespreksonderwerpen zelf je gesprekspartners uitkiezen. Dit lijstje deel ik aan het begin van de HBijeenkomt uit. Je kunt gedurende de middag meerdere onderwerpen de revue laten passeren. Het staat je ook vrij (meermaals) van tafel te switchen. Zo kun je er zelf mede voor zorgen dat je uit zo’n bijeenkomst haalt waar jij behoefte aan hebt!

laatste HBijeenkomst 2016:

18 december

HBijeenkomsten 2017:
29 januari
12 maart (in de week van de Hoogbegaafdheid)
23 april
11 juni (niet: 4 juni ivm Pinksteren)
23 juli
3 september
15 oktober
26 november

Vooraf aanmelden is verplicht en kan via e-mail: info@riannevdven.nl

Deze bijeenkomsten zijn gratis. De locatie in Utrecht maak ik bekend aan mensen die zich aangemeld hebben.

Terug naar “Rianne van de Ven Coaching & Consulting”