Rianne
Eigenaar
Eigenaar

Nieuw in 2015: Hoogbegaafd In Bedrijf - borrel

Zo 12 Okt 2014, 21:42

Nieuw in 2015: Hoogbegaafd In Bedrijf - borrel

Al 5 jaar organiseer ik HBijeenkomsten: een 6-wekelijkse laagdrempelige borrel voor hoogbegaafde volwassen, of zij die vermoeden dat ze dat zijn. Een groot succes dat ik in 2015 ook zal continueren.

Tijdens deze HBijeenkomsten is gebleken dat praten met anderen werkende hoogbegaafden verrijkend en inspirerend kan zijn. Daarom organiseer ik vanaf 2015 speciaal voor werkende hoogbegaafden (loondienst, ZZP, directeur/eigenaar) Hoogbegaafd in Bedrijf-bijeenkomsten. Tijdens deze informele borrel kun je ervaringen uitwisselen over hoogbegaafd zijn (of vermoeden dat te zijn) in relatie tot werk. Hoe ervaar jij je contacten met collega’s, opdrachtgevers, leidinggevenden, ondergeschikten ? Waar vind jij je uitdagingen? Waar heb jij juist moeite mee? Wil jij ook sparren met ‘peers’ over hoe een bepaalde werksituatie aan te pakken?

De data voor 2015 zijn:

25 januari
12 april
7 juni
23 augustus
18 oktober
20 december

Tijd: 14:00 – 18:00 uur
Plaats: Utrecht.

Aanmelden vooraf is verplicht via info@riannevdven.nl

Deelname is gratis (maar ieder betaalt eigen consumpties).
Exacte locatie en andere details worden na aanmelding bekend gemaakt.

Rianne
Eigenaar
Eigenaar

Re: Nieuw in 2015: Hoogbegaafd In Bedrijf - borrel

Ma 10 Aug 2015, 15:12

Zondag 23 augustus is het weer HBinBedrijf-borrel.

Tijdens deze bijeenkomst kun je ervaringen uitwisselen over hoogbegaafd zijn in relatie tot je werk. Hoe ervaar jij je contacten met collega’s, opdrachtgevers, leidinggevenden, ondergeschikten? Waar vind jij je uitdagingen? Waar heb jij juist moeite mee? Wil jij ook sparren met ‘peers’ over hoe een bepaalde werksituatie aan te pakken? Het idee bij deze bijeenkomsten is elkaar te helpen, te stimuleren. Vanzelfsprekend mogen frustraties ook gedeeld worden, maar de nadruk ligt op de positieve spiraal, niet op het klagen!
Ook ligt de nadruk hier niet op het ontdekken of je wel of niet hoogbegaafd bent, daarvoor organiseer ik eens per 6 weken de HBijeenkomsten.

Heb je interesse? Stuur me een mail of een PB!

Terug naar “Rianne van de Ven Coaching & Consulting”