Ann767
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Hoi, ook nog even voorstellen

vr 13 apr 2018, 20:16

Hallo allemaal,

Mijn naam is Anne. En hoewel ik al wat gepost heb, goed om me nog even voor te stellen!
Ik ben 24 jaar, woon in het mooie Gelderland en ben op dit moment bezig met het afronden van twee masters in Wageningen op zowel voeding en gezondheid als communicatie, gezondheid en levenswetenschappen. Leuke combi, vooral door de afwisseling en de uitdaging om twee verschillende wetenschapsgebieden met elkaar te combineren.

Sinds een jaar of 3 heb ik ontdekt hb-er te zijn. Op dat moment kwam het als een grote schok. Inmiddels zie ik mezelf niet als een hb'er, maar als mezelf. :rolleyes: Soms is het fijn om hb-eigenschappen te hebben, soms frustreert het enorm. Maar ik vond het leuk om dit forum te ontdekken en daar veel herkenning te vinden!

Mijn grootste uitdaging is dat ik heel veel wil en heel veel interessant vindt, graag overal meteen induik. Maar dat ik niet zoveel energie heb. Op de middelbare school paar keer pfeiffer gehad en dat is helaas nooit helemaal weg gegaan, dus tegenwoordig het etiket 'chronisch vermoeid'. Niet getreurd, want als je weinig energie heb, maar ook hb bent, snap ik alles snel en heb voor veel dingen weinig tijd nodig. De uitdaging zit er vooral in om niet teveel leuke dingen op te pakken in tijden dat het goed gaat, anders raak ik te snel weer in een dip. En als ik me heel goed voel, heb ik ook veel energie om soms te frustreren aan mensen die niet zo snel denken of mijn gedachtesprongen volgen.

Tot zover. Ik hoop hier leuke mensen en interessante verhalen te ontmoeten!

Groeten,
Anne

Sawi
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Re: Hoi, ook nog even voorstellen

za 14 apr 2018, 09:43

Welkom hier, Anne.
Leuk dat je in Wageningen studeert. Ik heb me (zonder dat ik wist HB te zijn) altijd erg thuis gevoeld in die kleine stad met veel hoogopgeleiden.
Dat je je energie moet sparen lijkt me erg moeilijk. Dat moet ik sinds kort ook door ziekte en ik vind het maar lastig om een goede balans te houden tussen voldoende rust nemen en leuke dingen doen. Ik heb dus ook nog geen tips voor je.

Veel lees-en schrijfpapier hier.
Ontwerp je leven met je hoofd, bouw je toekomst met je handen, kleur de wereld met je hart

Terug naar “Introductie”