bipo
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Gelezen op trend

Vr 07 Apr 2017, 21:41

Een online magazine voor werkgevers,

Mbt hoogbegaafd,

Wanneer een werkgever als het ware een medewerker tegen komt die klaarblijkelijk slimmer of meer bewust is dan hem zelf dient hij zich hiervan bewust te zijn,niet in de eerste instantie om deze te voorzien van meer uitdaging of andere, maar wel om hem in de illusie te laten en er zeker voor te zorgen dat er geen hiërarchische verschuivingen plaatsvinden waardoor de werkgever , of ceo niet in conflict komt en zijn eigenste positie dreigt te verliezen,

Waauw, ik werd helemaal warm toen ik dit bericht las,
Wat een mooi gedachtegoed of eerder steun om met menselijk kapitaal om te gaan,
Waauw.

Ik heb dit bericht nog steeds in mijn mailbox, maar daar ik hierop dagdagelijks of wekelijks op gebasseerd ben en niet zo goed ben met technologie kan het terug vinden hiervan wat tijd in beslag nemen,

Maar ik ben er zeker van dat er mensen bij zijn waarbij een dergelijk gevoel laat ik zeggen een bepaalde cooping vindt,

Wat ik meeneem uit dit bericht,

Waauw

Sawi
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Re: Gelezen op trend

Vr 07 Apr 2017, 22:06

Ik lees toch iets heel anders dan Wauw. (Of is jou reactie sarcastisch bedoeld?)

Naar mijn mening is handelen uit angst (in dit geval de eigen positie van de manager) altijd een verkeerde basis. Doe mij maar een manager die mij waardeert om mijn kwaliteiten en persoon. Die manager hoeft echt niet bang te zijn voor zijn baan. Maar laat hem mij alsjeblieft inzetten op de zaken waar ik goed in ben en op die manier samenwerken. Dan bereiken we meer.
Ontwerp je leven met je hoofd, bouw je toekomst met je handen, kleur de wereld met je hart

bipo
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Re: Gelezen op trend

Vr 07 Apr 2017, 22:35

Inderdaad sarcastisch,

En uw reactie is zeer logisch, mede om toch zoveel mogelijk uitdaging te vinden in het leven, maar alleen denkt niet iedereen er hetzelfde over.

Terug naar “HB en werk”