japie
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

hoogbegaafd I presume?

Vr 12 Aug 2016, 11:38

Hallo ik ben Japie de eeraste keer dat zemijn iq maten scoorde ik 148
De tweede keer sloeg het iq-meet-apparatje op tilt.
De 3e keer konden ze het niet bepalen ondat ik meniet kon concentrewren.

Ik heb de diagnose depressie, schizofrenie. asperger en verslavin.
Hoop hier een leuke tijd te hebben met interssant en slimme mensen

Groetjes voor Allen en GOds zege.

Sawi
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Re: hoogbegaafd I presume?

Vr 12 Aug 2016, 15:44

Dat Iq-meet apparaat waar ze je mee hebben getest, kun je daar iets meer over vertellen? Hoe werkt dat en waar kun je dat laten doen?
Ontwerp je leven met je hoofd, bouw je toekomst met je handen, kleur de wereld met je hart

Terrasano
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Vr 12 Aug 2016, 19:13

Nooit gehoord van het Quantum Field Advanced Logic Detector ? Het neusje van de zalm als het gaat over accuraat meten van intelligentie!
I believe we need to educate each other to the degree that we meet again in agreement :)

japie
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Vr 12 Aug 2016, 23:10

precies jij hebt het ddoor eindelijk menen die mij begrijpen!

japie
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Vr 12 Aug 2016, 23:12

Sawi schreef:Dat Iq-meet apparaat waar ze je mee hebben getest, kun je daar iets meer over vertellen? Hoe werkt dat en waar kun je dat laten doen?

het is een nieuwe amerikaanse techniek ik heb het laten doen in westcoast california maar hier wordt het bij mijn weten nog niet toegepast. Correct me if I'm wrong!

japie
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Vr 12 Aug 2016, 23:14

Terrasano schreef:Nooit gehoord van het Quantum Field Advanced Logic Detector ? Het neusje van de zalm als het gaat over accuraat meten van intelligentie!

ja eindelijk een betrouwbare test om je intelligentie te meten.

Sawi
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Za 13 Aug 2016, 06:40

japie schreef:ja eindelijk een betrouwbare test om je intelligentie te meten.

Zo betrouwbaar dat het apparaat op tilt sloeg?!

Sorry, Japie, voor mijn sarcasme. Ook mijn vorige post was (natuurlijk) niet serieus.

Je eerste post komt nogal arrogant en niet serieus over. Alsof je de slimste te wereld bent. Nu zou dat natuurlijk best kunnen. Dat kan ik allleen niet weten en ik trek het voorlopig even in twijfel.

Als je vermoed of al weet dat je hb bent, dan ben je welkom hier om mee te schrijven. Misschien zijn er wel concrete zaken waar je mee vast loopt en wil je het daar over hebben. Als je alleen maar komt om te stoken dat mag je snel weer weg gaan. Dan zit je hier verkeerd.
Ontwerp je leven met je hoofd, bouw je toekomst met je handen, kleur de wereld met je hart

japie
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Za 13 Aug 2016, 16:24

ik ben ook arrogant en niet serieus en ik heb nooit iemand ontmoet die intelligenter was dan ik.
En hoezo stoken wat heb ik dan gedaan ? Kun jij op afstand gedachtenlezen?
Knap hoor!
en ik ben best bereid om weg te gaan maar waarom eigenlijk? Als je je groepen voelt om me te verbannen lig ik daar echt niet wakker van.
Spijtig voor jou he?

Sawi
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Za 13 Aug 2016, 18:32

Ik voel me helemaal niet geroepen om je te verbannen. Ik nodig je uit hier mee te schrijven.

Het is enkel dat de manier waarop je jezelf presenteert ons (of in elk geval mij -laat ik niet voor anderen spreken-) niet uitnodigt jou serieus te nemen. De vraag aan jou is of je wel serieus genomen wil worden. Ik ga er vanuit van wel, want je geeft zelf aan dat je hoopt hier andere intelligente mensen te ontmoeten.

Dus welkom Japie.

japie
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Zo 14 Aug 2016, 06:34

Nee hoor ik heb totaak niet de intentie om serieus genomen te worden,moet dat dan? Het kan me echt niet rotten wat jullie van me denken. Ik hoop ook helemaal geen andere ''intelligente'' mensen te ontmoeten (wat je daar dan ook mee mag bedoelen) waarom in JHWH's naam?

Misschien hebben juliie een hoog iq; maar humor daar hebben jullie echt geen kaas van gegeten. Ben bang dat je me hier niet vaak zult zien tenzij jullie wat aan jullie attitude gaan doen maar daar zijn jullie natuurlijk veels te ''intelligent'' voor.

Evengoed bedankt voor het welkom en ik wens jullie een goed leven verdere; Deo volente.

Terrasano
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Zo 14 Aug 2016, 10:05

Mensen clusteren nu eenmaal op random eigenschappen.. Hier dus ook.

Religieus, etnisch, IQ, haarkleur, wat dan ook :mrgreen:

Amper een criteria in mijn ogen om aansluiting te vinden omdat er altijd weer onderlinge verschillen opduiken. Zoals wel een beetje te zien is hier is de fut er wel uit inmiddels, helaas.

Op een gegeven moment ken je de IQ mantra's wel een beetje en zul je toch dieper moeten gaan zoeken om je initiële onrust en (hulp)vraag verder te gaan onderzoeken?

We gaan namelijk niet voor niets ergens naar op zoek, en intelligentie is ook maar een excuus (vaak) om samen te komen. Iedereen wil gezien en gehoord worden, ergens behoren en zijn verhaal cq ei kwijt kunnen. En dat is meen ik vaak de onderliggende reden, en niet zozeer het IQ.

Wat zijn jouw gedachten voor wat betreft jou aanwezigheid hier?
I believe we need to educate each other to the degree that we meet again in agreement :)

Rianne
Eigenaar
Eigenaar

Zo 14 Aug 2016, 11:59

Graag een beetje vriendelijker naar elkaar!
en preventief de melding van de forumregel: op Moderator-berichten, te herkennen aan de blauwe kleur, mag niet publiekelijk gereageerd worden.

nathalie
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Di 16 Aug 2016, 08:26

Welkom Japie .
t !!!@#$???

Eekhoorn
Moderator
Moderator

Vr 19 Aug 2016, 20:14

Ik lees dit draadje en denk 'wauw, wat gebeurt hier?'.

Welkom Japie. Wat maakt dat je gekozen hebt je voor te stellen bij jongeren/studenten?
Hyphenated
Non-hyphenated ...
How ironic :-D

Terug naar “Introductie”