SJ
Veelgebruiker
Veelgebruiker

SJ Jongeren/Student intoroductie

ma 07 mar 2011, 10:16

Hoi

Ook hier maar even voorstellen.

Ik ben SJ, net 25, moeder, werkend en studerende.

Ik volg sinds een paar maanden psychologie aan de open universiteit en dat bevalt mij ontzettend goed.
In het verleden heb ik een beetje aangekloot met korte opleidingen, diverse cursussen en was nogal zoekende.
Tot op heden vind ik nog steeds alles leuk en interessant en vind ik het moeilijk om de focus erbij te houden maar in de loop van de jaren merk ik toch wel wat mij het meest boeit.

Ik heb nu ook voor het eerst het gevoel dat ik deze studie volledig wil afmaken. Mijn interesse gaat voornamelijk naar sociale psychologie en gedrag. Ik hoop uiteindelijk terecht te komen in de marketing en onderzoek.

Momenteel werk ik in de internetbranche en heb ik samen met een vriendin een bedrijfje opgericht waar we website's, flyers, logo's, filmpjes e.d. maken.
We hebben een bepaalde visie met dit bedrijf maar absoluut geen haast ;-)

Verder ben ik een echte boekenwurm, hou van brainstormen, schrijven, muziek, kunst en filosofie...
In de realiteit ben ik een dromer, in mijn dromen een realist.

En een dyslectische liefhebber van lezen en schrijven.

spooky
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Re: SJ Jongeren/Student intoroductie

ma 06 jun 2011, 19:52

Ben vanaf dit jaar begonnen aan studies maatschappelijk werk.
Voordelen van wat later aan studies beginnen, is dat ik het wat bewuster heb gekozen dan mijn medestudenten die soms een richting kiezen om te kiezen omdat het vanzelfsprekend is dat je verder studeert.
Nadelen zijn er zeker ook. Heb vooral moeite met transparantie. Maar denk dat dat voor wel meerdere mensen zo is....
Hoor het alvast graag.

Warme groet,
Spooky

thaumadzomen
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Re: SJ Jongeren/Student intoroductie

do 18 dec 2014, 23:38

Welkom SJ, is je naam afgeleid van de afkorting voor Jezuiet "SJ" als in "societas Jesu"
o what can ail thee, Knight-at-arms
so haggard and so woe begone
the squirrel's granary is full
and the harvest is done

Terug naar “Introductie”