Peer
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Re: Last van procrastinatie?

ma 26 nov 2012, 00:07

Filmpje niet afgekeken. Vind het erg vervelend om naar te kijken. Inhoud is onderschikt gemaakt aan vorm, denk ik. Gemiste kans voor de maker.
C'est le ton qui fait la musique

FrAgFo0d
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

di 27 nov 2012, 23:08

Rianne schreef:Ja, nog een keer..... het zijn de normen en waarden van anderen die ons vaak het slecht gevoel over ons geven!

juist ja. iets met een verwachtingspatroon waaraan je wilt voldoen. Ik geloof dat ik deze ga onthouden :)

Rianne schreef:Een andere relatie is ons perfectionisme in combinatie met onze mentale mogelijkheden een onderwerp heel groot te maken. Vaak zien we dan niet hoe we iets pragmatisch kunnen maken... en we beginnen er pas aan als we het proces van het begin tot het eind voor ons zien hoe iets uit te voeren. Dan nog even uitstellen helpt. Want ook voor ons geldt: onder druk wordt alles vloeibaar.

lol kun je mijn baas dat ook zeggen, die vraagt mij drie keer per dag of ik het wel kan bijbenen.

maar eerlijk is eerlijk ik heb vaak het gevoel totaal niet pragmatisch te zijn.

Rianne schreef:En een derde relatie is ons overmatige gevoel voor "iets moet nuttig zijn". Als iets niet nuttig is, zijn we zeer slecht in beweging te krijgen. Dan moeten we iets, ipv dat we het willen....... Kun je voor jezelf een reden vinden iets dan toch te willen, dan lukt het vaak wel om tot actie over te gaan.

Wat een feest van herkenning :)
zie je wel dat al die anderen gek zijn :P

Rianne
Eigenaar
Eigenaar
Contacteer: Website

wo 28 nov 2012, 08:39

FrAgFo0d schreef:lol kun je mijn baas dat ook zeggen, die vraagt mij drie keer per dag of ik het wel kan bijbenen.

Ja hoor, zie www.hoogbegaafdinbedrijf.nl

:lol:

leonie
Veelgebruiker
Veelgebruiker

wo 28 nov 2012, 11:29

@Rianne, dit is wel heel erg gewoon reclame maken ipv een leuke aanvulling geven. Sorry, maar verwachte er iets te lezen wat op het onderwerp aansloot en kom ik uit op jouw dienstenaanbod....

Rianne
Eigenaar
Eigenaar
Contacteer: Website

wo 28 nov 2012, 11:44

leonie schreef:@Rianne, dit is wel heel erg gewoon reclame maken ipv een leuke aanvulling geven. Sorry, maar verwachte er iets te lezen wat op het onderwerp aansloot en kom ik uit op jouw dienstenaanbod....

Ik heb je een pb gestuurd nav je reactie.
Ik meld dat hier, zodat anderen dat weten en niet meer hoeven te reageren.

Terug naar “HB links en recensies”