Gwynt schreef:Op de site staat dat t.z.t. de definitieve prijzen komen. Wanneer komen die? Zullen vast al bekend zijn 3 weken voor het WHIQend...
Dank!
Kunnen jullie ook aangeven of er verschillende prijzen zijn voor verschillende leeftijdscategorieën voor kinderen die geen tieners zijn?
goed punt, we gaan het aanpassen.
Wanneer heb jij voor het laatst iets voor de eerste keer gedaan?
Hoe kan ik erachter komen welke onderdelen van het programma op welke dag plaatsvinden? Ik kom alleen op zaterdag en zou heel graag naar de workshop 'Omgaan met hoogsensitiviteit' (Tyrrel) willen gaan, maar als die op een andere dag gegeven wordt, zou ik het wel prettig vinden dat nu alvast te weten. En moet je je voor die workshops apart opgeven? Wanneer kan dat dan?
Als je je hebt ingeschreven dan heb je als het goed is NU een mailtje binnen met de workshop inschrijfformulieren, waarop ook de dagen, de tijden en kosten staan vermeld.
enne eh david Tyrrel is op de Zaterdag
Even een vraagje.
Ik heb die workshops zitten bekijken, maar ik kom alleen met 1 kind... wat is nou handig. Ik vind het nogal een puzzel waar ik mijn zoon heen kan sturen, zeker omdat ik begrijp dat niet alles erop staat. Maar mezelf ergens voor aanmelden en dan niet weten waar hij in die tijd heen kan is ook zo'n gedoe... daarom heb ik nu maar niets aangemeld maar da's misschien ook weer niet handig..
We hebben een algemeen doorlopend kinderprogramma, daar kan zoon of dochter aanschuiven (maar het is geen oppas.) Daarnaast hebben we dit jaar voor het eerst ook extra kinderworkshops, die lopen parallel aan het kinderprogramma.
Hij of zij kan dus de gehele dag onder de pannen zijn.
Een kleintje meenemen naar een workshop kan ook en wordt ook wel gedaan zolang dit niet als hinderlijk ervaren wordt.
We willen nog wel benadrukken dat ouders ook al doen kinderen mee met het kinderprogramma zelf verantwoordelijk blijven en moeten inschatten of dit voor hun kind gaat werken. Alle kinderen krijgen een polsbandje waar het 06 nummers van de ouders opstaat zodat we indien nodig deze snel kunnen localiseren.
Ik zou je gewoon opgeven voor de workshops die je wil volgen. (We hebben een Vol=Vol beleid)
Daarbij als je je na 9 April 2010 opgeeft kan de workshop keus alleen gehonoreerd worden als dat niet in conflict komt met je corvee dienst.
Mocht je nog vragen hebben dan horen wij het graag,
Groetjes, Circe
hey als ik kom laat ik aankomend weekend weten ok?
duim duim
"To be very honest Baldrick, your brain is like the four-headed, man-eating haddock fish beast of Aberdeen."
"In what way, my lord?"
"It doesn't exist."
Zeg, hoe laat begint het programma ongeveer zaterdag? Of krijgen we daar nog een mail van? Het is voor ons zo'n 3 uur rijden en mijn moeder wil graag weten hoe laat we ongeveer moeten vertrekken. (overigens komen mijn ouders niet naar het weekend, die gaan wandelen oid)
Emmi schreef:Zeg, hoe laat begint het programma ongeveer zaterdag? Of krijgen we daar nog een mail van? Het is voor ons zo'n 3 uur rijden en mijn moeder wil graag weten hoe laat we ongeveer moeten vertrekken. (overigens komen mijn ouders niet naar het weekend, die gaan wandelen oid)