lol.. ja ach, je moet ergens mee bezig blijven heArjan schreef:Je moet gewoon even een GUI bouwen in Visual Basic om die server reverse te forken en dan de IP adressen ff redundant aan de TCP stack doorlussen, kom op joh, klusje van niks![]()
(Just kiddin' - thanks for the hard work.)
Naar wat voor aanvullende informatie ben je dan opzoek?Stefan schreef:Als het om de storing van vanochtend gaat, die heb ik gezien en onder controle. Iets meer info zou (in het vervolg) wel handig zijn.
gewoon, wat er aan de hand is.. server offline, een onbereikbaar scherm/cloudflare scherm, etc.. bij aanhoudende problemen kan je terugzoeken in de thread; daar heb ik een welk stukje gezet, maar da's alleen als je een probleem hebt die langer duurt (dan heb ik meer gegevens nodig om te debuggen). Hoeft niet uitgebreid (en 99% van de tijd ben ik al op de hoogte) maar gewoon iets meer danDavid schreef:Naar wat voor aanvullende informatie ben je dan opzoek?Stefan schreef:Als het om de storing van vanochtend gaat, die heb ik gezien en onder controle. Iets meer info zou (in het vervolg) wel handig zijn.
Dan kunnen we in het vervolg daar rekening mee houden.
Of ik niet? Blowing smoke is nogal een lullige opmerking:R1981 schreef:Nee hoor gaat niet over de storing vanochtend. Ik verbaas me af en toe over het "blowing smoke" gehalte, that's all. Maar ik vermoed dat ik die humor gewoon niet begrijp dan.
Bedoelde je iets anders?blow smoke (American)
to say things that are not true in order to make yourself or something you are involved with seem better than it is.
En dat vind ik dan weer een beetje pedant. Dat of je snapt de humor niet, kan ook.R1981 schreef:er zijn meerdere definities, maar die dekt de lading wel aardig ja. Ik vind het tof van je dat je er tijd in steekt hoor, maar ik vind jullie af en toe een beetje interessant doen.
misschien beideStefan schreef:En dat vind ik dan weer een beetje pedant. Dat of je snapt de humor niet, kan ook.R1981 schreef:er zijn meerdere definities, maar die dekt de lading wel aardig ja. Ik vind het tof van je dat je er tijd in steekt hoor, maar ik vind jullie af en toe een beetje interessant doen.
Kan dit topic nu weer on-topic?
Ik zie 'm vanmorgen weer zo af en toe. Jullie ook?Liv schreef:
Die storing is inmiddels opgelost, maar nu blijkt helaas dat het met de server waar wij op zitten nog niet helemaal goed loopt. Ik zal 't hier even melden als alles weer goed gaat.Er is een doorlopende storing in het netwerk waar de server in hangt. Daar wordt aan gewerkt. Ik zal 't hier even melden als alles weer loopt.