Ik ga mijn verhaal zelfs in boekvorm gieten! Ik vind mezelf daarom eigenlijk ook best wel dapper. Ik ben nog wel aan het dubben hoe ik dat stukje hoogbegaafdheid in mijn boek ga verwerken. Ik wil niet alleen kritiek uiten naar de hulpverleningsinstanties, maar het ook als eye opener gebruiken voor. Maar hoe krijg ik die ogen geopend? Want niet alleen bij hoogbegaafdheid gaat er veel verkeerd bij de GGZ en andere instanties. Kan/mag ik stukjes uit boeken citeren met vermelding van titel en schrijver erbij of moet ik daar toestemming voor hebben vanwege auteursrecht en zo?
En Rianne, mag ik het hb-forum noemen in het nawoord van mijn boek, bij de "bedankjes aan"?
Hoi Mef, wat een prachtig stuk in Grazia. De rest van het blad heb ik nog nauwelijks bekeken, maar ik vind dit interview met jou toch echt de moeite waard. Pijnlijk (en deels herkenbaar), belangrijk en ook optimistisch: je doel om ermee aan de slag te gaan, de wereld (op kleine schaal) te verbeteren. Erg goed, erg mooi. Ik wens je heel veel succes en ben blij dat je 'hier' (in het hele HB-stuk) je draai wel hebt gevonden!
Ik ben nu ook erg benieuwd! Tis al een tijdje terug, iemand die het heeft ingescand of zo?
I have no face. Other people have faces; they are here. Their world is the real world. The things they lift are heavy. They say Yes, they say No; whereas I shift and change and am seen through in a second.
(Virginia Woolf ~ The Waves)
Een ander forumlid heeft het artikel ingescand, maar volgens mij is het copyrighted materiaal, dat hier niet zomaar geplaatst mag worden.
Ben nog even in overleg met haar hoe dit op te lossen.
Mailen mag, plaatsen niet. Mailen zie ik als uitlenen van mijn eigen exemplaar. Als je me maar beloofd dat het niet ergens geupload wordt. Mailtje naar mij sturen en ik stuur je de scans terug.