Over eerdere voorvallen: ik let er amper op, ik F5 de pagina een paar keer en dan doet ie het wel weer. Of ik lees ondertussen een van de andere al openstaande tabs en kom later terug. Alleen viel het sinds ca begin deze week op dat het veel vaker voorkwam.
Voor mij was het irritatiepunt nog lang niet bereikt, ik reageerde vooral *omdat* NL (die er zo te lezen meer last van heeft?) vroeg of ze de enige was.
Meedenkmodus:
Nu net weer eentje (ca 14u51).
Ik heb een printscreen gemaakt, maar kan die niet posten zonder eoa online-plaatjesaccount, maar denk dat je met onderstaande info ook een eind komt? (want veel meer staat er in feite niet op)
Error 522
Connection timed out
CloudFlare Ray ID: fc1fdfc9497073d
Your IP: xxxxxxx
https://support.cloudflare.com/hc/en-us
Er ís een klein kansje dat (ondanks de Cloudflare-melding dat het ws tussen hen en jullie in ligt) het alsnog aan mijn kant ligt, want ik gebruik (in Firefox) sinds kort Ghostery om vooral de gluur- maar ook de reclamestortvloed een beetje in te dammen.
Een enkele site reageert nu anders dan ik gewend ben, maar omdat ik die Cloudflare-meldingen ook uitgebreid ken van voor die tijd (zij het met mogelijk een 521 of 524 melding, ik ben iig niet zeker over 522), ben ik daar niet in eerste instantie van uit gegaan, zeker niet na opzoeken waar die 522-melding voor stond)
Hoop dat je in dit epistel ergens dé clou vindt die 'de fout' blootlegt.
Succes!