Momenteel weer vakantie en de eerste dagen wat vermoeid van een behoorlijk zwaar jaar qua werk. Maar inmiddels weer helemaal bijgetrokken en dan komen al mijn 'trekjes' weer dubbel zo hard naar boven en één in het bijzonder, namelijk een overload aan energie en enorm druk zijn. Ik heb gewoon écht bakken aan energie en weet daar gelukkig inmiddels redelijk mee om te gaan en het in goede banen te leiden, maar het blijft apart dat ik écht dagen heb dat ik gewoon energie moet lozen om normaal te functioneren (lees niet rond te stuiteren). Ik kan dan soms gewoon niet eens normaal stilzitten op een bank. Ik sport heel erg veel, ten eerste omdat ik het gewoon lekker vind, maar ook om energie kwijt te raken. Maar dan nog. Zo heb ik de afgelopen dagen hardgelopen, gefietst, yoga gedaan en allerhande fitness, paardgereden en uitgebreid wezen sportklimmen, maar 's avonds laat bulk ik nog van de energie.
En het is niet alleen fysiek, ook in mijn hoofd heb ik echt duizenden ideeën die ik tot uitvoering wil brengen, wat dan soms weer hartstikke spaak loopt omdat ik niet kan kiezen en het teveel is om allemaal tegelijk te doen.
In de basis vind ik het heerlijk en prima zoals ik ben, maar het is wel eens lastig als je bijvoorbeeld zo hyper bent en les moet geven en dan steeds er aan moet denken om je tempo van praten naar beneden te schroeven om het behapbaar te houden voor de lesklant

Maar goed dat overmorgen mijn vakantie weer afgelopen is en er veel uitdagingen op mij liggen te wachten de komende maand