Leuk om te lezen over die boeken, Marlou en Emmy! Een boek schrijven staat ook op mijn verlanglijstje, maar ik heb nog geen onderwerp.
@ Marlou: naar aanleiding van wat je schriijft over de inhoud van je boek ben ik erg benieuwd! Ieder heeft een eigen verhaal, maar misschien kan het op bepaalde vlakken erg herkenbaar zijn (dat is wat mij aanspreekt in verhalen die ik interessant vind: de herkenbaarheid). Hoe ver ben je met het boek?
@ Emmy: misschien heb ik erover heen gelezen, maar hoe heet je boek?
@Isa. Ik ben nog steeds aan het herschrijven, maar het vordert al wel!
Natuurlijk heeft ieder zijn eigen verhaal en ik natuurlijk ook. Het boek gaat over "het niet gezien worden" door mijn ouders, mijn echtgeno(o)t(en), hulpverleners binnen de GGZ en de maatschappij op zich. Hoe ik daar bijna aan ten onder ga, maar uiteindelijk op (eigen) volle kracht weer terug kom. Gedachten en gevoelens die ik daarbij had/heb en wat ik denk dat nodig is, om mensen zoals ikzelf eerder te kunnen (h)erkennen en verder te kunnen helpen op hun levenspad.
@unity: dank je! Ik heb even gekeken en het lijkt me zeker de moeite waard om eens te lezen
@marlou: klinkt goed! Met name dat gedeelte dat je met dit boek wilt helpen om anderen te leren hoogbegaafdheid sneller te leren herkennen. Want daar ligt vaak de kern van het probleem, gevoed door vooroordelen en slechte achtergrondkennis. Ik hoop dat het boek snel vordert, succes met schrijven!
Ben erg benieuwd!
Ik heb zelf net een boek in eigen beheer uitgegeven bij Boekenbent, dat is een aanrader, je kunt helemaal zelf bepalen wat je zelf wil doen en wat niet.
Het resultaat is erg mooi en vraagt weinig investeringen, terwijl het wel overal te koop is.
Kijk eens op hun site en op http://italiaanse-toestanden.duepadroni.it
Succes
Stef
Haha Stef! Ik heb het inkijkexemplaar gelezen. Fijne manier van schrijven heb je! (En ik heb een foto van je kunnen aanschouwen!)
Ik vind het zo gaaf dat ik tips van mede forummers krijg! Gisteren heb ik wederom een gedeelte van mijn toekomstige boek voorgelezen bij de herstelwerkgroep waar ik coach van ben. De medecoach (tevens columnist bij een plaatselijke krant en "een mans"voorstellingen geeft van eigen geschreven werk en zichzelf daarbij begeleidt op piano) was zeer onder de indruk van hoe ik het geschreven heb en voordroeg.
Ik ben nog steeds aan het redigeren en ik vind het resultaat tot nu toe erg mooi.
m1960 schreef:Haha Stef! Ik heb het inkijkexemplaar gelezen. Fijne manier van schrijven heb je! (En ik heb een foto van je kunnen aanschouwen!)
Ik vind het zo gaaf dat ik tips van mede forummers krijg! Gisteren heb ik wederom een gedeelte van mijn toekomstige boek voorgelezen bij de herstelwerkgroep waar ik coach van ben. De medecoach (tevens columnist bij een plaatselijke krant en "een mans"voorstellingen geeft van eigen geschreven werk en zichzelf daarbij begeleidt op piano) was zeer onder de indruk van hoe ik het geschreven heb en voordroeg.
Ik ben nog steeds aan het redigeren en ik vind het resultaat tot nu toe erg mooi.