Sawi
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Re: HB-test nuttig bij vastlopen?

Ja ik weet het alleen van de iq-test. :wink:
(waar ik overigens een zó lage score op haalde dat ik zeker weet dat het cijfertje niet representatief is voor mij.)
Ontwerp je leven met je hoofd, bouw je toekomst met je handen, kleur de wereld met je hart

lindar76
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Jij ook? Dat is de reden dat ik nog een account opende. Eerst 106 en later 121. Maar ook nog twijfelachtig.

Sawi
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Ik 107. Gezien eerder behaalde resultaten (nooit een complete iq-test) is dit getal niet representatief. Maar ik weet wat ik kan en rond welk percentiel ik het moet zoeken, dus voor mij geen iq-test.
Ontwerp je leven met je hoofd, bouw je toekomst met je handen, kleur de wereld met je hart

lindar76
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Ik zie ook dat er een uitgebreidere mensa test komt, ik had me opgegeven maar die is geannuleerd wegens vertraging invoering nieuwe versie. Maar dat betekent dus wel dat ik de nieuwe versie krijg voorgeschoteld, die wellicht wat meer bevestiging geeft naar mij toe, en iets meer beeld. Want ik denk dat behoefte aan bevestiging ook meespeelt bij me....

Sawi
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Volgens mij twijfel je niet meer. Je zoekt bevestiging en wil de mensa-test gaan doen. Nu dus alleen nog even geduld tot je 'm kunt maken.
Succes alvast.

Terug naar “HB in het dagelijks leven”