Nou niet zozeer negatief. Maar ik kom door het boek een beetje in een (onder HB-ers bekende) valkuil terecht. Alle aspecten worden uitvoerig beschreven, met ieder denkbaar handvat, dat het me daarna niet meer lukt om de voor mij ideale/perfecte route voor nooit meer ruzie met je baasTruus schreef: ↑do 02 sep 2021, 15:14Misschien dat ik me ook inschrijf. Ik weet het nog niet, maar er komen ook nog genoeg sessies.SeventyEight schreef: ↑do 02 sep 2021, 12:39Ja misschien is het leuk om daar eens aan deel te nemen (zou mezelf o.a. meer willen profileren).
Ga je mee? ;P
Ik heb haar boek https://giftedpeople.eu/boek-nooit-meer ... t-je-baas/, en om het positief te houden: heel begrijpelijk & treffend geschreven.
Ehm..."om het positief te houden", dan ben ik toch ook zeer benieuwd naar de verdere mening, die dus negatief is...
Zelf vind ik haar gratis e-book en haar online sessies nogal 'reclame', al zitten er wel goede dingen tussen. Vooral als het je eerste kennismaking met HB is, kun je er nog wel wat uithalen.

Ik ga iig het hoofdstuk Werken op jouw voorwaarden nog eens herlezen.