Fresco
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

Een nieuwe naam

Hallokes allemaal,

Een eeuwigheid geleden lijkt het wel dat ik hier iets poste - onder een andere naam/alias weliswaar.
Ik kan vertellen dat ik sindsdien "grote" vorderingen gemaakt heb op het vlak van zelfactualisatie en de zelfreflectie
die daaraan ten grondslag lag heeft me erg ver geholpen.
Men had in het web waarin ik verzeild raakte, al vanaf letterlijk de geboorte, grootse plannen om mijn wilskracht te breken.
Gelukkig hield ik stand. Ik hoop hier mensen tegen te komen die van hun beperkingen hun grootste gave gemaakt hebben.
Ik beken. Ik heb een fotografisch geheugen. Uitzonderlijk handig als je in een goeie voedingsbodem gedijt.
Gelukkig kreeg ik veel liefde van mijn echte ouders. Anders had ik het vermoedelijk niet gehaald.
Ik ben dus erg verweven met uitzonderlijke begaafdheid oftewel pure genialiteit.
Mijn droom is om ooit een geijkte IQ-test uit te werken - een sluitende. Eentje die het leervermogen, misschien wel het belangrijkste,
in kaart brengt.

Gegroet,
Fresco

MrMeozorz
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Re: Een nieuwe naam

Hallo Fresco,

Het is als ik een betere versie van mijzelf hier lees.
Vaart u wel. Ongeacht hoe u gedijt.

Gegroet.

Tjeempie
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Welkom (terug),

Fijn dat je bent opgeschoten qua zelfactualisatie. Over een betere iq-test heb ik hier wel eens eerder iemand horen mijmeren. Jouw eerdere versie?

Groet, Tjeempie

Fresco
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

In een vorig leven, was ik WakeUp. Ik heb toen iets willen opstarten rond het boek van James T. Webb, Searching for Meaning.
Ik heb hier over IQ-testen en dergelijke (nog) nooit iets geopperd. Ik denk dat het bij IQ-testen belangrijk is om vooral erg logisch ingesteld te zijn.
Ik heb een tijdje terug de Mensa-thuistest gedaan, en had het maximum, gebruik makend van mijn fotografisch geheugen, in een recordtijd van 3 min en half. Mijn geheugen was ten tijde van WakeUp zwaar aangetast door - jawel - zwarte magie en kwaadwillende affirmaties. Het was extreem versnipperd en fragmentarisch. Mijn korte -en langetermijngeheugen en werkgeheugen zijn fel verbeterd in vergelijking met de persoon die ik was als WakeUp. Mijn vriendin - tweelingzielen! - wil nog niet dat het er volledig doorkomt, omwille van de extremiteit ervan. Ze is zelf paragnoste,
en heeft net als ik een spirituele begaafdheid, zoals communiceren met de kosmos. De meeste vrouwen zijn 2 IQ punten begaafder dan hun mannelijke tweelingziel maar bij ons is dat het omgekeerde. Mijn hond, Vince, oftewel Vincenzo Nibali, is het Godsdeeltje. De hond heeft mijn karakter en
vrije wil en hij is net als mij 2 IQ-punten hoogbegaafder dan zijn tweelingzielen Lina. Ik werd heel erg zwaar vervloekt, en de kosmos heeft mijn brein voor bijna 90% moeten opereren omdat dat stom doodswijf in mijn hersencellen zat. De overige 10% waren (gelukkig) beschermd, anders was ik even hersenloos geweest. Die operatie voelde heel raar aan. Telepathisch geopereerd zijn, ik kan het niet aanbevelen!

Terug naar “Introductie”