Rianne
Eigenaar
Eigenaar
Contacteer: Website

Online HBijeenkomsten 2023

Speciaal voor volwassenen die bezig zijn te ontdekken wat hoogbegaafdheid voor hen betekent, organiseerde ik vanuit mijn coachpraktijk eens in de (ongeveer) 6 weken een informele bijeenkomst. Vroeger vond dit plaats in een café in Utrecht, maar sinds Corona zijn we uitgeweken naar online-bijeenkomsten met break-out-rooms. In 2023 ga ik door met de online versie.

Wil jij een week voorafgaand aan een HBijeenkomst een uitnodiging ontvangen? Schrijf je dan HIER in op mijn mailinglijst.

Je kunt tijdens de HBijeenkomsten “lotgenoten” ontmoeten en je ervaringen en nieuw verworven inzichten delen. Mensen die al langer weten dat ze hoogbegaafd zijn, zijn vanzelfsprekend ook welkom. Tijdens deze bijeenkomsten ben ik (meestal) aanwezig voor advies en reflectie.
Een HBijeenkomst duurt van 14.00 tot 18.00 uur en deelname is gratis.

Vooraf inschrijven is verplicht en verloopt via deze pagina. Na inschrijving krijg je direct een bevestiging per e-mail. De Zoomlink wordt je in een tweede mail toegestuurd uiterlijk op de ochtend van de HBijeenkomst zelf.
Zie je de e-mails niet? Dan zitten ze zeer waarschijnlijk in je spamfolder!

29-01-2023
12-03-2023
23-04-2023
04-06-2023
zomerbreak
08-10-2023
19-11-2023

Rianne
Eigenaar
Eigenaar
Contacteer: Website

Re: Online HBijeenkomsten 2023

Zondag 19 november as is de laatste HBijeenkomst van het jaar.

Sinds 2010 heb ik deze bijeenkomsten georganiseerd. En ik heb besloten ermee te stoppen. In Covid-tijd zijn deze bijeenkomsten online gegaan en daarmee toegankelijker geworden voor mensen van verder weg, maar er zijn ook veel mensen afgehaakt, omdat de borrel in een café toch echt andere behoeften vervult. Het café waar ik het hield is echter niet meer beschikbaar en ik heb geen energie of inspiratie gevonden om een zoektocht te starten naar een nieuwe locatie.

Mensen die behoeften hebben aan live bijeenkomsten met andere (vermoedelijk) hoogbegaafden verwijs ik graag door naar activiteiten van de Vereniging Mensa Nederland, de HB-Cafés van het IHBV, de bijeenkomsten van Stichting Hoogbegaafd! en stichting iQ+.

Terug naar “Rianne van de Ven Coaching & Training en Hoogbegaafd in Bedrijf”