TextHex
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Wie wil er mijn penvriendin worden?

Sinds een half jaar heb ik (vrouw, 53 jaar) het sterke vermoeden dat ik hoogbegaafd ben. Omdat ik graag in contact wil komen met gelijkgestemden en mijn kennissenkring wil uitbreiden, ben ik op zoek naar prettige vrouwen van rond mijn leeftijd om mee te corresponderen. Wegens chronische pijnklachten ben ik namelijk aan huis gebonden en kan ik niet naar live HB-bijeenkomsten gaan. Maar omdat ik briefschrijven altijd al leuk heb gevonden, is voor mij e-mailcorrespondentie een prima alternatief! Vandaar deze oproep op het HB-forum.

Ik ben vriendelijk, zonnig, tikje introvert en dol op goede gesprekken, die best de diepte in mogen. Graag zelfs! Ik ben heel gelukkig getrouwd met de liefste man van de wereld. Mijn grootste hobby is lezen. Dat varieert van non-fictie tot de Elsevier en Onze Taal. Ik houd erg van lekker eten en een mooie tripel of merlot. Naast lezen over verschillende levensbeschouwingen, vind ik het ook erg leuk om te leren ‘what makes people tick’. Daar kom ik graag achter in een rustige, open één-op-éénconversatie; in eerste instantie dus via de mail en wellicht op een later moment via beeldbellen.

Ik zou (na een eerste kennismaking) graag e-mailen met fijne vrouwelijke gesprekspartners met een open mind. Leeftijd tussen de 48 en 55. Praten over de dag, Het Leven, hoe ging het op je werk, heb je nog interessante ontmoetingen gehad deze week?, enzovoort. Diepe gesprekken schuw ik niet, maar ik mag ook graag hartelijk lachen! 🤓 En uiteraard hoor ik graag andervrouws ervaringen met hoogbegaafdheid en waar je zoal mee te maken kunt krijgen.

Voel je je aangesproken? Stuur me dan maar een pm. Groeten!
Ken jezelf

Truus
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Re: Wie wil er mijn penvriendin worden?

Mooie oproep.

TextHex
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Dank je :ibigrin:
Ken jezelf

Ombass
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Seksisme ! :P

Ik als man zijnde die in de zorg werkt, volgens mn schoonzusje beter in contact sta met mn vrouwelijke kant als menig vrouw. Loop 1op1 op feelings, ben een emotioneel mens. Werk liever met vrouwen dan mannen, heb liever vrouwelijke leiding dan mannen. In hoeverre is geslacht belangrijk om een leuk gesprek te voeren ?

licht prikkelend uitdagend ostentatief
I am you and what I see is me
Do I take you by the hand
And lead you through the land
And help me understand
The best I can

Truus
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Ombass schreef:
wo 22 nov 2023, 20:42