Raymond 208
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Hoe gaat het met iedereen?

Goedemiddag

Ik ben benieuwd hoe het gaat met alle mensen die hier op het forum aanwezig zijn. De 1 wat meer de ander wat minder.

Ik wil in ieder geval vertellen dat ik er al veel aan gehad heb om met mensen van het forum te praten en dingen te delen vandaar mijn nieuwsgierigheid hoe het gaat met iedereen.

Groeten Raymond

Camiel
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker
Contacteer: Website

Re: Hoe gaat het met iedereen?

Fijn voor je
Met mij gaat het goed, maar ben tegenwoordig niet meer zo vaak online ;--)
Camiel
so long, and thanks for all the fish <hitchhiker's guide to the galaxy>
what I told you was true, from a certain point of view <obi wan kenobi>
the future ain't what it used to be <yogi berra>
I suffer from occhiolism

Raymond 208
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

He Camiel fijn om te horen dat het goed met je gaat

Groet Raymond

Truus
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Met mij gaat het wisselend. Soms goed, soms minder. Maar gemiddeld toch wel OK, dus aan de wat positievere kant van de schaal.

Papiertje
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Met mij gaat het op het moment ook wisselend.

Het gaat meestal wel de goede kant op. Maar soms is er een periode waarin ik erg worstel en veel problemen heb, voor het weer beter gaat.

Die periode is nu, maar het gaat wel weer over.

Hoe gaat het met jou?

pascal
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker
Contacteer: ICQ

Ik ben nu de vijfde week ziek thuis, wegens een scheurtje in mijn middenvoetsbeentje,
en mijn eerste week ( van drie weken vakantie ) is bijna om
Ik wil voorzichtig weer gaan opbouwen met lopen/wandelen, en ik had het plan gevat om een dag naar Luxemburg ( land ) op en neer te rijden,
en toen dacht ik, als ik er toch eenmaal ben.. Gekeken voor een goedkope overnachtingsplek, maar de B&B's aldaar weten de prijzen tegenwoordig ook.
Via Google ben ik uitgekomen bij een jeugdherberg. Leuk, want ik ben nog niet eerder in een jeugdherberg geweest.
Ik denk dat het een leuke plek is om mensen te ontmoeten. Vanavond dacht ik te gaan reserveren, ik kwam tot op het punt van betalen,
dat kan alleen met een creditcard. Die heb ik niet, dus ik heb een mailtje gestuurd of ik kan reserveren en op een andere manier betalen.
Ik ben benieuwd.

Truus
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

@pascal, vervelend dat thuis zitten. Maar wel een leuk idee en doel.
Hopelijk lukt het. Dan alvast veel plezier.

Overigens kun je tegenwoordig bij een aantal (online) banken een gratis credit card (of debet card) krijgen. Zo heb ik een rekening bij N26 en daar een gratis debet card die overal als credit card geaccepteerd wordt. Ze noemen het ook wel prepaid credit card, meen ik.
En je kunt ok nog 'virtual' (credit) cards krijgen. Zo te lezen bij N256 direct als je de rekening opent, dat je dus niet hoeft te wachten op een fysieke kaart. Ook dit is bij meerdere (online) banken mogelijk, ook ipv een fysieke kaart.
Misschien is dat iets voor je.

Sawi
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Een jaar of zes geleden kwam ik hier regelmatig. Toen nog vol onzekerheid en de behoefte aan meer uitdaging in mijn werk.
Inmiddels gaat het prima, heb ik mijn draai helemaal gevonden en in mijn werk meer dan genoeg uitdaging en nieuwe ontwikkelingen.

Alleen naast mijn werk heb ik regelmatig momenten dat ik me wat weinig uitgedaagd voel. Vooral leuke, soms wat diepgaander gesprekken mis ik. Vrienden wonen namelijk allemaal ver weg en elkaar bellen hebben we nooit echt gedaan. Mijn partner en ik kennen elkaar inmiddels zo door en door (ruim 20 jaar samen) dat dit niet echt leidt tot een verfrissende blik op de wereld of op mezelf. Wel fijne gesprekken, trouwens met hem, dus ik heb niet te klagen.

Dus ik kom hier weer eens kijken.
Ontwerp je leven met je hoofd, bouw je toekomst met je handen, kleur de wereld met je hart

Truus
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Sawi schreef:
za 02 nov 2024, 15:39
Dus ik kom hier weer eens kijken.
Leuk! Gezellig.
En heel goed om te horen dat het op het werk goed gaat. En op zich ook in je huwelijk.
Hopelijk vind je hier misschien de gesprekken die je mist (al is het geregeld erg (veel te) rustig hier).

Papiertje
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Wat een mooie ontwikkelingen, Sawi. Wat goed! En leuk dat je er (weer) bent!

Ik hoop dat je hier de gesprekken kunt hebben die je mist. Laat het graag weten als je het ergens over wilt hebben.

Sawi
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Dank voor het welkom (terug).

Ja, die onderwerpen moet ik even bedenken. Komt vanzelf.
Ontwerp je leven met je hoofd, bouw je toekomst met je handen, kleur de wereld met je hart

pascal
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker
Contacteer: ICQ

Truus schreef:
vr 01 nov 2024, 12:54
@pascal, vervelend dat thuis zitten. Maar wel een leuk idee en doel.
Hopelijk lukt het. Dan alvast veel plezier.
Ja, het was gelukt. Ik had een mail terug gekregen dat ik aan de receptie kon betalen.
De mailwisseling was overigens apart; ik had in de eerste mail de datums doorgegeven dat ik wilde overnachten,
en daarbij gezet dat ik de eerste avond in het restaurant wil eten.
Ik kreeg een concept rekening ( die ik getekend terug moest sturen ) voor een privé kamer,
terwijl ik nergens had aangegeven welke kamer ik wilde. Erover nagedacht, maar voor de eerste keer jeugdherberg was dat inderdaad
wellicht een betere optie.
Maar het avondeten stond er niet op. Ik dacht dat ze dat waarschijnlijk over het hoofd hadden gezien
( Dat overkomt mij vaker. ( Te ) veel informatie in één mail? ).
Getekend en teruggestuurd.
Een dag later kreeg ik er een mail achteraan dat avondeten voor de eerste was geboekt.
Ah, de mail zeker nog eens nagelezen?

Ik heb in Luxemburg een mooie route gelopen van 5 km, en ik had daarvoor ruim de tijd genomen.
Lopen met wandelschoenen aan gaat goed, met gewone schoenen is het nog gevoelig maar hopelijk komt daar snel verandering in.

Wat de creditcard betreft; ik kan die zo ergens bestellen als ik wil, maar het zou nu voor het eerst in tien jaar zijn dat ik die nodig zou hebben gehad.
Ik laat het voor wat het is, zolang het niet per se noodzakelijk is om er een te hebben.

@Sawi; welcome back. :-) Wij kennen elkaar volgens mij nog niet, ik heb het hb zijn twee jaar geleden pas ontdekt,
of ben je vorig jaar wellicht naar een bijeenkomst in Nijmegen geweest?

Truus
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

pascal schreef:
zo 17 nov 2024, 17:25
Ik heb in Luxemburg een mooie route gelopen van 5 km, en ik had daarvoor ruim de tijd genomen.
Lopen met wandelschoenen aan gaat goed, met gewone schoenen is het nog gevoelig maar hopelijk komt daar snel verandering in.
Klinkt goed en als een leuke vakantie. Heb je goed gedaan!
Hoe was het in de jeugdherberg?

Ik merk dat ik de creditcard (of dus eigenlijk debetcard) toch vaker nodig heb, en vooral om reizen te boeken. Vluchten, bootovertochten, overnachtingen, etc.
Ik gebruik die alsnog niet heel veel, maar jaarlijks toch wel 'n keer of 4. Dus het is wel prettig dat ik die heb.

Terug naar “HB in het dagelijks leven”