Papiertje
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Is Volodymyr Zelensky hoogbegaafd?

Wat denk jij? Is Volodymyr Zelensky hoogbegaafd?
Waarom denk je van wel of van niet?

Truus
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Re: Is Volodymyr Zelensky hoogbegaafd?

Ik heb het me ook wel eens afgevraagd.
Hij kan ook gewoon slim zijn en slim genoeg om de juiste mensen om zich heen te verzamelen.
Hij is in ieder geval niet 'solo' en introvert wat de meeste van 'ons' HBers wel zijn.

(Daar waar k bijna zeker weet dat Trump zo dom is als het achterend van... en juist niet de juiste mensen om zich heen heeft verzameld, maar alleen maar ja-knikkers en a$$-li...
Putin daarentegen is slim. Gevaarlijk slim. Maar niet hoogbegaafd. Daar ben ik bijna zeker van, want een van de kenmerken is heel slecht tegen onrecht kunnen. Dus...)

Papiertje
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Truus schreef:
do 27 feb 2025, 10:41
Ik heb het me ook wel eens afgevraagd.
Hij kan ook gewoon slim zijn en slim genoeg om de juiste mensen om zich heen te verzamelen.
Hij is in ieder geval niet 'solo' en introvert wat de meeste van 'ons' HBers wel zijn.
Hij kan ook niet tegen onrecht (denk ik). Hij is sterk, durft nee te zeggen tegen deals.
Hij is ook acteur. Hij kan zich verplaatsen in rollen en zich anders voordoen dan hoe hij zelf is.
Dat geeft hem misschien voordelen?

pascal
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker
Contacteer: ICQ

Truus schreef:
do 27 feb 2025, 10:41
Putin daarentegen is slim. Gevaarlijk slim. Maar niet hoogbegaafd. Daar ben ik bijna zeker van, want een van de kenmerken is heel slecht tegen onrecht kunnen. Dus...)
Maar niet alle hoogbegaafden hoeven dezelfde kenmerken te hebben, dus daar zou je je in kunnen vergissen.
https://historianet.nl/oorlog/tweede-we ... -de-nazi-s

Terug naar “Discussies en gedachtenwisselingen”