Ik weet niet of dit het juiste adres is om dit topic te starten. Als dit niet het geval is dan zal hij wel verplaatst worden.
In een topic werd geopperd dat het varen van een bepaalde koers iets persoonlijks is. De achterliggende gedachte was hier de ontevrede gevoelens van zinsgeving aan een huidige levenssituatie ofwel gebrek aan voldoening. Een reaktie hierop was vrij algemeen en doelde op het proberen van geheel iets nieuws introduceren in je leven. Dit voor 30 dagen fanatiek volhouden waarna je beslist of dit iets definitiefs is of niet voor herhaling vatbaar.
Nou mijn doel voor de komende 30 dagen: geen drank en geen drugs. Dit is misschien voor een aantal mensen misschien geen uitdaging maar ik weet dat het laten van deze domme akties voor mij de eerste keer zal worden in 13 jaar. Het zal schelden worden, vloeken, tieren, vijanden maken/krijgen, ruzies zoeken, energie uitbarstingen, stemmingswisselingen ondervinden, vervelen, vervelen, vervelen. Kort om, voor mij is het een onmogelijke taak (heb tevens een aantal zuippartijtjes in de planning). Toch gaan we het doen. Waarom niet? Gaarne jullie; 30 days of waking up.