Arjan
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Tourette's karaoke

http://www.touretteskaraoke.com/index.php/karaoke

Ik had eens een collega met het syndroom van Gilles de la Tourette. Los van dat na een paar weken niet alleen hij, maar de hele afdeling er comfortabel op los vloekte wende het geluid dat hij maakte, de fysieke tics en het schelden. Dat leidde dan weer tot hilarische situaties met bezoekers op de afdeling. Enfin.

Deze meneer (zie ook het profiel op zijn site) heeft Tourette (èn Asperger) maar dat weerhoudt hem er niet van karaoke te zingen èn het resultaat ervan op internet te delen. Dat is lef hebben. En bij vlagen hilarisch.

Duidelijk NSFW natuurlijk.

Cookie
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

Re: Tourette's karaoke

Kan er maar een woord bij bedenken..Goddelijk...*gaat nu dweilen :oops: *
De kleur van de waarheid hangt af van degene die zijn licht erop laat schijnen.....

unimatrix
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Arjan schreef:http://www.touretteskaraoke.com/index.php/karaoke

Ik had eens een collega met het syndroom van Gilles de la Tourette. Los van dat na een paar weken niet alleen hij, maar de hele afdeling er comfortabel op los vloekte wende het geluid dat hij maakte, de fysieke tics en het schelden. Dat leidde dan weer tot hilarische situaties met bezoekers op de afdeling. Enfin.

Deze meneer (zie ook het profiel op zijn site) heeft Tourette (èn Asperger) maar dat weerhoudt hem er niet van karaoke te zingen èn het resultaat ervan op internet te delen. Dat is lef hebben. En bij vlagen hilarisch.

Duidelijk NSFW natuurlijk.
briljant
Zij die niet weten waar ze naartoe gaan, zijn nog nooit aangekomen, maar ze zijn dan ook nog nooit verloren gelopen.

Korrel
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Heel komisch..........maar ik kan toch niet echt lachen. :|
Dingen zijn niet moeilijk...ze worden moeilijk gemaakt

aletta
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

:) Ik wel...

Maar met dubbele gevoelens. Had ook een collegaatje met tourette en een autisme stoornis. Ze was eerlijk gezegd zo gek als een deur. Kleptomane, haar hele huishouden en alle kleding die ze had was gejat (en ze vroeg ook vrolijk naar mijn schoenmaat, ik had natuurlijk niets door en krijg een dag later hele dure laarzen kado, had ze voor me gestolen...)
Ze leed ook aan achtervolgingswaanzin en heeft een collega beschuldigd van seksuele intimidatie. Was best vervelend want het was een externe en het heeft hem de opdracht gekost. Ik heb nog steeds geen idee wie de waarheid sprak daarover.

Heb nu geen contact meer met haar, maar vraag me soms echt af hoe het nu met haar gaat.
LEEF!

@nouk
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Het gaat heel goed met me, dank je :mrgreen:
-Under Construction-

Yet
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

:roflma:
"To be very honest Baldrick, your brain is like the four-headed, man-eating haddock fish beast of Aberdeen."
"In what way, my lord?"
"It doesn't exist."

Nickname
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

@nouk schreef:Het gaat heel goed met me, dank je :mrgreen:
ooo...bedoelde ze jou. Gelukkig maar, ik dacht dat ze mijn vrouw bedoelde. Of mijn zoon...al hoewel...die heb ik nog niet kunnen betrappen...op het dragen van vrouwenkleren...of het stelen er van.
Je kunt de golven niet bedwingen, maar je kunt wel leren om te surfen. Jon Kabat-Zinn

Terug naar “Links en Recensies”