Het lag eigenlijk in mijn lijn der verwachting (vooroordeeltje jegens eventuele hb'rs en waarvoor excuses) een groep van ontzettende nerds aan te treffen maar zie wel erg veel van mezelf terug hier en het geval wil dat ik mezelf helemaal niet zo nerdy vindt eigenlijk

Na meer dan 40 jaar mezelf totaal buitenaards onder de mensen te hebben gewaand ben ik erg blij dat ik jullie, als groep van intens bewuste personen, gevonden heb en misschien is het tijdstip wat laat gekozen maar dat doet niets af aan het feest der herkenning dat er voor mij mee gemoeid gaat. Een ieder die me hiermee wat overdreven sentimenteel vind...heeft gelijk want ik ben niet minder dan een heel erg sentimenteel individu en ik zou het niet anders willen eigenlijk.
Beetje redundante informatie voor sommigen wellicht maar jullie zijn 'mijn eerste hb'rs' en ik moest het even kwijt en vandaar

p.s.
Nu wil het geval dat ik altijd wel vol met (goede?) idéën zit en dacht ik eigenlijk....."kunnen we niet een klein dorpje uit de grond stampen?", je weet wel, klein gemeenschapje, ietwat exclusief want gevuld met HB'rs en bij ons mag iedereen een rood mutsje dragen!