I have nothing to say / and I am saying it / and that is poetry / as I needed it - John CageAmbrose Bierce schreef:Cynic, n: a blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be.
Tja, dat wil ik best geloven. Maar hoe zie je dat in de praktijk? Je komt iemand toevallig tegen en je vindt hem/haar aantrekkelijk. Daar begint het toch meestal mee? En als je alleen maar een HB-partners wil, werkt de methode van spontaan ontmoeten niet echt meer. Vind ik best een deprimerende gedachte.Lady Heather schreef:Wat ik hiermee wilde zeggen is, is dat een relatie met een man/vrouw met een minder IQ lastiger is dan een relatie met iemand met een even hoog IQ. Het scheelt echt.
Dat is erg leuk en handig om te kunnen doen. Je hoeft niet continue op niveau te praten. Doen wij zeker niet, soms is erg plat heerlijk. Lekker dom doen. Aan de andere kant is het ook prettig om niet telkens alles uit te hoeven leggen (bepaalde woorden en gevoelens). Maar dit zijn natuurlijk maar mijn ervaringen.aletta schreef:lekker blont uit de hoek mag komen
Ja en het samen afstemmen van die input; blijven zoeken naar de juiste balans en blijven praten met elkaar!Alexandra schreef:Ik denk wel, dat naast je gevoel, je 'input' belangrijk blijft in een relatie.
: