Die kronkels ja! Heb er ook erg last van. Als ik nu bedenk dat ik "mogelijk"een gesprek met iemand hierover kan hebben, ben ik de komende weken zoet om alle mogelijke gespreksverlopen te repeteren in mijn hoofd: Als hij zegt dit, zeg ik dat, en dan, en als....Maar heb al meerdere psychs versleten met therapien om ze niet te hebben.Christina schreef:Dank je wel voor al die fijne reacties.
Het zal er wel op neer gaan komen dat ik een hb coach ga zoeken maar momenteel zit ik nog even vast in mijn gedachten kronkels.
Je weet wel: ja maar, wat als, en dan.... , zou het toch niet zo kunnen, of zo, of zo, of zo enz enz.
Het zou zoveel makkelijker zijn als ik niet zoveel opties kon bedenken en dan meteen ga bedenken hoe dat dan gaat lopen en wat er dan allemaal weer mee samenhangt. Al die mogelijkheden en voor en nadelen in mijn hoofd. Ik wordt er gek van!
Ook heel veel strekte aan de andere die met een burn-bore-out zitten.
Allemaal gefaald!
Mijn eena laatste psych zei: Je bent dus continu aan het schaken!
En dat is waar. Maar ik kan dat niet onderdrukken. Het is onderdeel van mij. Dat ben ik!
Juist daardoor (en door mijn kinderen) ben ik op mijn zoektocht bij HB terecht gekomen.
Nu nog een oplossing of manier van omgaan met, waardoor dat schaken wat makkelijker/vloeiender gaat!