iPad
De iPad stuurt je steeds terug naar de mobiele versie? Is dat bij elke pageview, of klik? Of gebeurt dt na verloop van tijd? Ben je dan ook ingelogd?
Open Safari op de iPhone en tik in: hb-forum.nl.
De mobiele website van hb-forum.nl verschijnt in beeld.
Klik op het middelste icoontje onderin het scherm (rechthoek met pijltje).
Er verschijnt een menu. Kies de optie ‘Zet in beginscherm’.
hb-forum heeft een passend icoontje, pas evt. de naam aan en tik op ‘Voeg toe’.
De webapp is nu als icoontje opgenomen op je startscherm.
Ik heb geen iPad maar gewoon een smartphone en goede ogen, ik lees daarop dus altijd de gewone webversie. Ik vind het ook vrij irritant om elke keer eerst naar beneden te moeten scrollen voor de full version.lvvtt schreef:Omdat ik op mijn ikKikker de full version gewend ben en ongevraagd met de mobiele versie ben geconfronteerd ben ik wat minder blij. Wat mij betreft prima allemaal mits ik kan kiezen permanent de full version te zien. Momenteel word ik wat simpel van het steeds gedwongen scrollen naar de onderkant en dan 'full version' aantikken. Dus: hoe kan ik default de full version blijven zien?
Cool! Nog een tip (excuus als ik me teveel opdring hoor...Stefan schreef:Ik heb een icon toegevoegd. Je kunt het forum nu als icoontje op je startscherm zetten!
Open Safari op de iPhone en tik in: hb-forum.nl.
De mobiele website van hb-forum.nl verschijnt in beeld.
Klik op het middelste icoontje onderin het scherm (rechthoek met pijltje).
Er verschijnt een menu. Kies de optie ‘Zet in beginscherm’.
hb-forum heeft een passend icoontje, pas evt. de naam aan en tik op ‘Voeg toe’.
De webapp is nu als icoontje opgenomen op je startscherm.
Voor jou dezelfde vraag: De telefoon (welke) stuurt je steeds terug naar de mobiele versie? Is dat bij elke pageview, of klik? Of gebeurt dt na verloop van tijd? Ben je dan ook ingelogd?Milena schreef:Ik heb geen iPad maar gewoon een smartphone en goede ogen, ik lees daarop dus altijd de gewone webversie. Ik vind het ook vrij irritant om elke keer eerst naar beneden te moeten scrollen voor de full version.lvvtt schreef:Omdat ik op mijn ikKikker de full version gewend ben en ongevraagd met de mobiele versie ben geconfronteerd ben ik wat minder blij. Wat mij betreft prima allemaal mits ik kan kiezen permanent de full version te zien. Momenteel word ik wat simpel van het steeds gedwongen scrollen naar de onderkant en dan 'full version' aantikken. Dus: hoe kan ik default de full version blijven zien?
Ook toegevoegd; ik was er al naar op zoek. Nu nog een manier om de keuze voor theme persistent te maken..Vincent schreef:
Cool! Nog een tip (excuus als ik me teveel opdring hoor...) :
Sommige interne forum-links openen safari weer als je erop klikt, je blijft dus niet in de 'stand-alone' web-app. Hier een jQuery die dat voorkomt en als het goed is volle externe links wel in Safari opent:
https://github.com/mrmoses/jQuery.stayInWebApp
De mooiste methode zou een 'swipe' zijn...Stefan schreef:Hmmm.. Ik mis mijn backbutton toch wel
Hoi Stefan, vandaag heb ik geen last meer, ik zit steeds in de full version. Gisteren ging het af en toe verkeerd en hoe zeer ik ook vrijwel automatisch patronen zoek heb ik er geen kunnen ontdekken. Weet even dat ik via Wifi werk op mijn ikKikker.Stefan schreef:iPad
De iPad stuurt je steeds terug naar de mobiele versie? Is dat bij elke pageview, of klik? Of gebeurt dt na verloop van tijd? Ben je dan ook ingelogd?
Klopt, de emoticons missen, ik krijg die niet in het theme.Johanita schreef:Even een vraagje: klopt het dat er geen emoticons meer zijn of heb ik ze nog niet gevonden? (HTC)
Johanita schreef:Even een vraagje: klopt het dat er geen emoticons meer zijn of heb ik ze nog niet gevonden? (HTC)
Nee, hij stuurt me niet steeds terug tijdens het forumbezoek, alleen steeds zodra ik online kom. Ik heb een HTC met Opera-browser en ik word automatisch ingelogd wanneer ik naar het forum ga.Stefan schreef:Voor jou dezelfde vraag: De telefoon (welke) stuurt je steeds terug naar de mobiele versie? Is dat bij elke pageview, of klik? Of gebeurt dt na verloop van tijd? Ben je dan ook ingelogd?Milena schreef:Ik heb geen iPad maar gewoon een smartphone en goede ogen, ik lees daarop dus altijd de gewone webversie. Ik vind het ook vrij irritant om elke keer eerst naar beneden te moeten scrollen voor de full version.lvvtt schreef:Omdat ik op mijn ikKikker de full version gewend ben en ongevraagd met de mobiele versie ben geconfronteerd ben ik wat minder blij. Wat mij betreft prima allemaal mits ik kan kiezen permanent de full version te zien. Momenteel word ik wat simpel van het steeds gedwongen scrollen naar de onderkant en dan 'full version' aantikken. Dus: hoe kan ik default de full version blijven zien?