kakelot
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Re: Beeldportret

Wauw Korrel, das dubbel en dwars verdiend! Niet dat ik er verstand van heb of zo, maar ik vind het echt een hele fijne film en ik vind het vooral knap dat je een mij volslagen onbekende meneer op deze manier een hele boeiende meneer hebt weten te maken.
Keep an open mind
but not so open that your brain falls out

Korrel
Veelgebruiker
Veelgebruiker

kakelot schreef:Wauw Korrel, das dubbel en dwars verdiend! Niet dat ik er verstand van heb of zo, maar ik vind het echt een hele fijne film en ik vind het vooral knap dat je een mij volslagen onbekende meneer op deze manier een hele boeiende meneer hebt weten te maken.
Dank u wel. :bow:
Dingen zijn niet moeilijk...ze worden moeilijk gemaakt

mefmdv
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker
Contacteer: Website

Gefeliciteerd Korrel!

inge mulder
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Wauw Korrel!!!

Wat een prachtige kroon, mantel en scepter voor jouw werk!

:knuffel:

Hou die schoenen lekker uit, het mooie weer is er al!
de zon schijnt altijd

Korrel
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Dank je Mef.

En Inge, ik weet dat je van het blote voetenwerk houd. maar ik heb wel weer schoenen aan. Misschien zijn het stoute schoenen ? :roll:

Barbara
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker
Contacteer: Website

Gaaf Korrel!

GeneralFe26
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

Misschien ben ik hier de enige hoor, maar ik snap niet wat er zo geweldig aan dat filmpje is. Leuk ? Ja. Mooi gedaan ? Dat ook. Maar verder ....
"Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience."

Eva
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Blijkbaar dacht de jury daar anders over :wink:

Maar da's niet zo'n leuke reactie he... Zou jij ook niet tof vinden als mensen dat over jouw gedicht gingen zeggen denk ik. :idea: Smaken verschillen nou eenmaal.

Korrel
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Dank je Barbara...

en GeneralFe26 het is zoals Eva zegt , Sommige mensen houden van taal en andere van beelden.
Met taal heb ik niks, maar ik heb wel 5 jaar een dichter begeleid met gitaar.
We deden optredens voor biebs en schrijversclubs. De gedichten heb ik nooit begrepen, wel het ritme van de woorden de cadans die in een gedicht zit.
Zo zie maar weer dat je heel goed samen kunt werken als je je eigen stukje begrijpt.

Tesselschade
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

GeneralFe26 schreef:Misschien ben ik hier de enige hoor, maar ik snap niet wat er zo geweldig aan dat filmpje is. Leuk ? Ja. Mooi gedaan ? Dat ook. Maar verder ....

Ik snap je reactie wel een beetje, maar daarin zit m.i. juist een compliment voor Korrel.... :mrgreen: Het ziet er namelijk allemaal zo makkelijk uit, net als docu's op tv......maar dan heb je duidelijk geen idéé (denk ik )hoeveel werk dat allemaal is, om iets zo te krijgen dat het er simpel en vloeiend uitziet. Dat is echt rá-zend moeilijk! Dit is een beeldportret wat zó op tv kan, zeker diezelfde kwaliteit, of méér nog, heeft.
Dan heb je het over heel veel werk, heel veel kunde, en wat mij betreft, over heel veel talent.

Beetje net als bij kunstschaatsen: hoe makkelijker het eruit ziet, hoe moeilijker het in werkelijkheid is :wink:
~~~Elck syn Waerom~~~Tesselschade
~~~Misschien moet je eerst jezelf tegenkomen, voor dat je het kunt zijn~~~Loesje

Bootje
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

beetje late reactie mooi portret geschoten! Boeiend dat het heel erg gaat over hoe iemand te werk gaat. En de keus om de interviewer geen centrale rol te geven werkt ook heel goed.
euhm ik verwacht wel een serie... :wink:

Korrel
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Dank je Bootje.
Ja er komt een volgende film aan, het idee is klaar. Ik denk dat ik over 2 weken een begin maak.
Dat zal gaan over een glaskunstenares (toch een serie), dus waarschijnlijk heel veel kleur.

Dit kleine stukje film heb ik hier thuis gemaakt, de muziek is gemaakt met samples.

Terug naar “HB hobby's, projecten en interesses”