Bij deze dan nog even voor evt. anderen:
viewtopic.php?f=69&t=6527
Maar dat met die URL's werkt niet zo.
Ja RJK , dit had ik ook geschreven kunnen hebben!RJK schreef: ↑zo 10 nov 2019, 17:37Hallo allemaal,
Sinds een maand of 5 werk ik fulltime bij een best wel serieuze organisatie en de laatste tijd heb ik bepaald niet optimaal gefunctioneerd. Ik merk dat ik me bij mijn collega's niet altijd op mijn gemak voel. De afgelopen twee weken ben ik om medische redenen thuis geweest, waarvan de oorzaak overigens niet is gelegen in hetgeen ik zojuist noemde. In die periode heb ik veel nagedacht over mijn rol binnen de organisatie, de verhouding ten opzichte van mijn collega's, etc. Bij mezelf merk ik dat ik het lastig vind om terug te keren, bang dat ik net als eerst soms moeilijk de aansluiting vind bij mijn collega's. Om een aantal redenen vind ik dit lastig. Bijvoorbeeld: de werkprocessen zijn erg bureaucratisch/routinematig, vaak heb ik er geen goed gevoel bij om, negatief gesteld, vreemde ideeën te poneren, ik ben erg gevoelig voor heersend negativisme. Tegelijkertijd merk ik dat ik het zelf erg moeilijk vind om mijn gedachtegangen begrijpelijk te maken, vind ik het erg lastig om van alle uitdagingen een paar 'battles te picken' (prioritering) en ik vind het moeilijk om mezelf aan een planning/structuur te binden.
Ik ben benieuwd of iemand van jullie deze eenzaamheid herkent. Hoe gaan jullie hiermee om? Als jullie hiermee worden geconfronteerd, in hoeverre maken jullie dit bespreekbaar?
Graag laat ik me inspireren door jullie verhalen!
Met hartelijke groet,
RJK