Moeilijk voor mij om te testen. Ik denk dat het deze keer aan ziggo lag, en hoop dat het nu is opgelost. (@josien2, @laatbloeier; is dat zo??)
Ik denk dat het verstandig is om de cache altijd even te legen, en ik heb de info over browser e.d. nodig.
In het geval van fouten "pagina laadt niet, pagina error of fout op pagina, pagina niet bereikbaar" heb ik altijd het liefst een screenshot (
http://support.google.com/wallet/bin/an ... er=2365946) of de geknipte-geplakte
volledige fouttekst.
Via
http://useragentstring.com gaat dat het makkelijkst. Knip-en-plak de regel direct onder "User Agent String explained:"
Code: Selecteer alles
Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_8_2) AppleWebKit/536.26.17 (KHTML, like Gecko) Version/6.0.2 Safari/536.26.17
cache wissen:
Code: Selecteer alles
[*]Voor internet explorer: klik op deze link http://support.microsoft.com/kb/260897/nl
[*]Cache wissen Google Chrome: Klik Gereedschap Icoontje -> Klik op Browsergevens wissen.
[*]Cache wissen in Mozilla Firefox 3.x (Windows): Klik op "Extra" -> Opties -> onder de kop "Privégegevens" op Nu wissen klikken
[*]Cache wissen in Safari: klik op "Safari" -> Cache wissen
Code: Selecteer alles
OS en browser
Het OS is je besturingssysteem (windows, apple osx, of iets anders zoals linux)
Een goede browser vind je hier: http://browsehappy.com ik raad chrome aan (snelst, veiligst, update zichzelf)
http://browsehappy.com
Internet explorer 6 wordt niet ondersteund.
Het kan dat een provider een site niet goed aanbiedt. Het komt ook voor dat een dns provider of een dns server van een provider niet goed werkt. In je browser kan vanalles imis gaan, je geheugen an op zijn, etc etc.. er kan natuurlijk ook iets mis zijn met de server, maar die draait al weken als een zonnetje

Zelfs toen er een DDOS aanval langs kwam heb ik niks gemerkt.
Ik check altijd meteen de server bij een foutmelding. Als daar op het eerste gezicht niks mis mee is test ik de site hier in IE, Chrome, Firefox en Safari. Daarna ga ik kijken of de site helemaal vcoorrect loopt (javascript errors oid). Daarna ga ik naar jullie toe en bedenken wat er tussen jullie en hier fout kan gaan.