De spiegel zal rondom de honderd jaar oud zijn.

Tak for detCornelis1921 schreef:Chapeau, Plato!
Een nedlagt landbrug past wel bij je. Ik woon op deze manier, vlakbij de bossen en de velden. Zeer geregeld lopen hier de reeën rond. Thans wel iedere dag, inclusief een duitse herder die er achteraan wil.Madelief schreef:hai, ben nieuw hier.
Mijn moeder was Deense. sinds haar overlijden zijn we weer 2x naar Denemarken afgereist voor wat jeugdsentiment. Mijn man heeft toevallig nu ook een grote klant gekregen en is -ook nu- om de week naar Denemarken voor 2/3 daagjes.
We zijn van het voorjaar ook in Bornholm geweest, daar hadden mijn ouders elkaar leren kennen. We hadden een superhuisje aan het strand.
We hebben er weleens aan gedacht om een tijdje in Denemarken te wonen.
maar ja, met 2 kinderen komt er wel wat meer bij kijken. En ik wil gewoon een thuismoeder zijn, de kinderen niet naar de bso brengen zoals iedereen daar doet.
het leuke is dat mijn man zich ook zo graag uitleeft op klussen. Zijn manier van ontspannen en zijn geestelijke uitdagingen te vinden naast ontelbare boeken en puzzels te lezen. (oh en in zijn werk kan hij zich uitleven in de nodige divergerende werkzaamheden)
Ik zou me meer uitleven op de styling binnenshuis, lekker kokkerellen. En buiten de dieren verzorgen en de natuur. Paarden, honden en katten. (en de foto's met de schapen zien er prachtig uit!) ik zou heel veel wandeltochten gaan doen. Prachtig. En die taal proberen toch wat meer onder de knie te krijgen. Ondanks mijn voordeel dat ik in mijn jeugd alle zomers in Denemarken doorbracht.
leuk om even mee te mogen dromen!
Dat dacht je maar....plato schreef:Dan wordt het tijd voor een nieuwe kosmos....deze is op.
Ik zeg niets, maar wacht af tot de klus helemaal geklaard is... Maar voor zover:plato schreef:Bijkeuken verandert.
Het probleem...quote ingekort...een radiator plaatsen