Als je dat een per seconden voor je dood zou doen, zou je alsnog gered zijn. Een gemeente kan maar hoef je niet te hebben.Het is fijner,omdat je dan van elkaar kunt leren en ik zelf vind het fijn om mn geloof te delen met gelijkgestemden. Voordeel met verschillende stromingen, waardoor je kunt kijken wat het beste bij je past.
Dopen doe je niet voor je omgeving.

De heilige Geest woont in mijn geest, die leiding geeft aan mijn doen en laten, waarin ik kan kiezen die wel of niet te volgen.Wat gevolgen heeft voor de verantwoording die je wel moet afleggen. Voor God kiezen en bijv moorden, betekent niet dat als je dat doet en tegelijk denkt, gered te zijn en toch vergeven te worden, is iets wat niet kan, omdat er naar je hart en leven word gekeken, of je ook echt hebt geprobeerd met volle overtuiging om van je medemens te houden als van jezelf en van God zelf.
Daarom is het ook dat er staat dat je elkaar moet bijsturen als je door je vrije wil of door en zwakte ergens in karakter of verleidingen, een verkeerd pad in slaat.

Het blijft en boeiend draadje

Ik heb altijd mooie gesprekken met mensen, en maakt me niet uit welk geloof of geen geloof, hebt, ieder mens is uniek en van iedereen kun je iets leren. ik heb ooit Anne van der Bijl (aan man ook al is het een vrouwennaam zo te zien, horen zeggen
I= I
S = should
L= love
A = all
M= moslims
Ik houd van de mens ongeacht status of geloofaanhanging.