Gister was ik deze post begonnen. Ik heb hem niet durven sturen en naar Moira gestuurd. Nu wil ik het toch nog is proberen. Ik vind het heel erg eng nu ik eindelijk een beetje een sociaal leven aan het opbouwen ben en ergens bij hoor. Dan komt de angst dit weer te verliezen.
Het niet begrijpen van alle iq testen en het hebben van het alien gevoel tijdens hb ontmoetingen maken mij erg onzeker over mijn hb zijn. Het zijn allemaal opgestapelde aannames. Het kaartenhuis kan ieder moment in elkaar donderen.
Misschien is er toch iets anders raars met mij aan de hand?
Het dubbele alien gevoel.
Wanneer ik naar mezelf kijk dan is het ongrijpbare een soort knopje in mijn hoofd wat soms aan gaat wanneer ik met sommige hb'ers in gesprek ben. Je zou het voluit gaan kunnen noemen maar voor mij is het het niet op mijn tenen hoeven lopen. Mijn eigen denken kunnen volgen zonder telkens in de war te raken. Ineens word alles begrepen wat ik zeg en begrijp ik het zelf ook.
Vannacht ging het knopje aan. Vanochtend kwam ik in huis bij ex en dochter, en dan.
Knopje bij dochter gaat ook direkt aan.

(nou heb ik verdomme nog zo'n gestoorde gefokt!

) In een paar minuten gebeurd er heel veel. Ik heb plezier met/ om haar zeg wat dingen tegen mijn ex (iq 129) en hij begrijpt van geen enkele zin wat ik zeg en wat er gebeurd.

En dat doet pijn. Oh ja, het knopje was aan
Ik denk niet dat ik compleet aan de uiterste zit. Maar ik merk wel een verschil in de communicatie met verschillende hb'ers en vooral wat er in mijn hoofd gebeurd. Dit neemt niet weg dat ik beste vriendjes kan zijn met iemand die het knopje niet raakt maar wel iets anders raakt en mensen die het knopje wel raken erg irritant kan vinden.
Voor mij betekend dit heel veel in de spiegel kijken zodat ik mezelf beter leer kennen en mijn radartje beter gaat werken voor mensen waarbij ik niet op mijn tenen hoef te lopen en dan weer in de spiegel kan kijken.
Ik hoop heel erg dat er meer mensen zijn die hier hun gevoel willen delen. Volgens mij hebben we allemaal spiegels nodig om begrip te kunnen hebben voor jezelf en de ander.
Volgens mij is het alien gevoel voor alle hb'ers hetzelfde. Alleen ervaren sommige hb'ers dit ook tussen hb'ers en dit maakt het extra eenzaam. Maar we zouden toch allemaal dit gevoel moeten kunnen begrijpen?
Oh oh, straks begint het bibberen weer