Sofie
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Re: Fouten op het forum

Volgens mij is het opgelost.
Toen ik de vorige keer alles wiste kreeg ik een scriptfout, ik klikte op script stoppen, en hij ging verder met wissen. Nu ik alles opnieuw wiste klikte ik op doorgaan en is het wel gelukt. Ik dacht dat hij dan juist iets zou overslaan.

Bedankt voor de tips en hulp Stefan!

Unity
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Toen ik net de 'Nieuwe berichten' aan het bekijken was zag ik dat het onderwerp 'Op het randje' van Maarten 107 keer bekeken was en dat er 0 reacties waren gegeven. Dat leek me stug en het klopt idd niet.
Vandaar deze melding.

toevoeging om 15:38 uur:
de post van Sap is kennelijk wel geteld want de teller staat nu op 1
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
*Love* is the most powerful weapon in this universe

Laatbloeier
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Was mij ook opgevallen, Unity.

En wat ook niet klopt hier bij mij, is dat bij het topic 'Ondanks veel goede dingen een beetje remi' zo'n symbooltje staat dat ik het laatste berichtje (van Arjan) nog niet gelezen heb (Afbeelding), terwijl ik het al een aantal keer heb aangeklikt. Er is helemaal geen laatste berichtje van Arjan, maar het ongelezen-symbooltje en de naam blijft staan. :|

O, en bij topic 'Geniaal. Wat doe je er mee?' zie ik ook meer reacties dan de teller aangeeft.

Naja, ik ga maar stoppen met erop letten, voor ik vandaag de dwangneurose ontwikkel om alles te gaan natellen! :) Maar vreemd is het wel...
Give me a break!

Liv
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Ik heb hetzelfde... Vermoed dat eea samenhangt met de multiposts...
The sun is on my side
Take me for a ride
I smile up to the sky
I know I'll be all right

Unity
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Zou het?

Nog een reactietelleronjuistheid (goed woord voor Sandwich :) ):
Het topic van karel vdr: Geniaal, wat doe je ermee?

Ik neem aan dat dit aan dezelfde oorzaak te wijten is.
Mocht ik er nog meer tegenkomen dan zal ik die niet meer melden, tenzij gewenst.

Laatbloeier
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Ik schreef:En wat ook niet klopt hier bij mij, is dat bij het topic 'Ondanks veel goede dingen een beetje remi' zo'n symbooltje staat dat ik het laatste berichtje (van Arjan) nog niet gelezen heb (Afbeelding), terwijl ik het al een aantal keer heb aangeklikt. Er is helemaal geen laatste berichtje van Arjan, maar het ongelezen-symbooltje en de naam blijft staan. :|
...en zien jullie bovengenoemde merkwaardigheid dan ook, of ben ik daarin de enige?
Give me a break!

Unity
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Laatbloeier schreef:
Laatbloeier schreef:En wat ook niet klopt hier bij mij, is dat bij het topic 'Ondanks veel goede dingen een beetje remi' zo'n symbooltje staat dat ik het laatste berichtje (van Arjan) nog niet gelezen heb (Afbeelding), terwijl ik het al een aantal keer heb aangeklikt. Er is helemaal geen laatste berichtje van Arjan, maar het ongelezen-symbooltje en de naam blijft staan. :|
...en zien jullie bovengenoemde merkwaardigheid dan ook, of ben ik daarin de enige?
Ik heb het net even gecheckt en nee, je bent niet de enige.

Porcay
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Idem hier.
Bekijk het eens HBPositief!

Nickname
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Laatbloeier schreef:
Ik schreef:En wat ook niet klopt hier bij mij, is dat bij het topic 'Ondanks veel goede dingen een beetje remi' zo'n symbooltje staat dat ik het laatste berichtje (van Arjan) nog niet gelezen heb (Afbeelding), terwijl ik het al een aantal keer heb aangeklikt. Er is helemaal geen laatste berichtje van Arjan, maar het ongelezen-symbooltje en de naam blijft staan. :|
ik heb het ook maar dan met een laatste bericht van Zrathustra die ik niet kan vinden...
Je kunt de golven niet bedwingen, maar je kunt wel leren om te surfen. Jon Kabat-Zinn

Rianne
Eigenaar
Eigenaar
Contacteer: Website

Er was absoluut een storing vanmorgen die ervoor zorgde dat sommige berichten wel 10x geplaatst zijn, maar niet 'geteld' zijn en zelfs niet verwijderbaar zijn.
We kijken ernaar en proberen alles zo goed mogelijk te herstellen

Stefan
Beheerder
Beheerder

Fouten op het forum

Er was vannacht een grote storing in diverse servers in het datacenter, waaronder de mijne. Vanaf ongeveer 4 uur is de server offline geweest. Waar dit aan lag is nog niet duidelijk.

Er zijn ook enkele 'bugs' opgedoken, die vooral gisterenmiddag zorgden voor dubbele Posts en 'mis-counts' in topics. In de loop van vandaag gaan we verder kijken naar het probleem en alles weer op de rails laten lopen.

Daar merkt men hopelijk niets van, maar mocht het toch overlast veroorzaken, excuus. Mocht iemand nog bugs tegenkomen, plaats deze dan hier!
.. inconsistency is one to which every honest thinker must subject himself. The foolish and the dead alone never change their opinion.
James Russell Lowell
http://quoteinvestigator.com
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cognitive_biases

Laatbloeier
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Stefan, ik doe mijn melding maar even hier: ik zie bij het topic 'Geniaal. Wat doe je er mee?' wederom zo'n symbooltje dat ik de laatste reactie nog niet gelezen heb (Afbeelding), terwijl ik het al een aantal keer heb aangeklikt. Ditmaal zou het een berichtje van Birdman zijn. Er is helemaal geen laatste berichtje van Birdman, maar het ongelezen-symbooltje en de naam blijft ook hier weer staan. Hopelijk niet het voorteken van een nieuwe servercrash... :|
Give me a break!

Alexandra
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Laatbloeier schreef:Stefan, ik doe mijn melding maar even hier: ik zie bij het topic 'Geniaal. Wat doe je er mee?' wederom zo'n symbooltje dat ik de laatste reactie nog niet gelezen heb (Afbeelding), terwijl ik het al een aantal keer heb aangeklikt. Ditmaal zou het een berichtje van Birdman zijn. Er is helemaal geen laatste berichtje van Birdman, maar het ongelezen-symbooltje en de naam blijft ook hier weer staan. Hopelijk niet het voorteken van een nieuwe servercrash... :|
Ja, had ik ook, ik wilde het bericht van Birdman lezen, kon het niet vinden.

Overigens: ..Ik moest werken vannacht en baalde dat ik niet kon lezen hier :) Wat ben ik toch verslaafd. :oops:

dus : Fijn dat jullie het geheel weer herstellen :)

Nickname
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Alexandra schreef:
Laatbloeier schreef:Stefan, ik doe mijn melding maar even hier: ik zie bij het topic 'Geniaal. Wat doe je er mee?' wederom zo'n symbooltje dat ik de laatste reactie nog niet gelezen heb (Afbeelding), terwijl ik het al een aantal keer heb aangeklikt. Ditmaal zou het een berichtje van Birdman zijn. Er is helemaal geen laatste berichtje van Birdman, maar het ongelezen-symbooltje en de naam blijft ook hier weer staan. Hopelijk niet het voorteken van een nieuwe servercrash... :|
Ja, had ik ook, ik wilde het bericht van Birdman lezen, kon het niet vinden.
Had ik ook. nu is het tekentje wel weg maar het bericht van Birdman heb ik nog steeds niet gevonden.
Je kunt de golven niet bedwingen, maar je kunt wel leren om te surfen. Jon Kabat-Zinn

Rianne
Eigenaar
Eigenaar

klopt, in het overzicht van alle topics van Birdman (via zijn profiel) kun je zien dat hij om 15:32 een bericht heeft geplaatst in dat Geniaal topic.
Maar het bericht wordt niet getoond.
Uit de url kan ik halen dat het postnummer in de database is: #p112233

@Stefan, met deze info met je volgens mij iets kunnen zien

Mensen, blijf dit soort dingen posten, hoe meer voorbeelden we hebben wat en hoe het fout gaat, des te makkelijker we bij de oplossing komen!

Rianne
Eigenaar
Eigenaar

Ik heb er nog een (van gisteren)
gepost door leonie in het topic "Ondanks veel goede dingen een beetje remi" maar wordt niet getoond:
het bericht met id #p112152 gepost om 22:51 uur maar niet zichtbaar (behalve dus in het overzicht van al haar posts via de profielpagina)

Alexandra
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Heey Rianne,

Ik klikte net per ongeluk op jouw logo links bovenin en er kwam een popup om mijn scherm, waarop staat: Bedreiging is geblokkeerd :shock:

De naam was:Exploit Paralells Plesk Panel Compromise Type 1714

Hopelijk kunnen jullie er iets mee.... Succes

Esther
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Misschien zijn de reacties zo geniaal, dat ze niet zichtbaar zijn... :roll:
Nu reactie van Liv in dat topic die ook niet zichtbaar is.

Milena
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Hebben jullie ook iets aan een printscreen van de foutmelding die ik vanochtend kreeg toen ik in wilde loggen?
"There's something wrong in not appreciating one's own special abilities, my girl. Find your own limitations, yes, but don't limit yourself with false modesty." Anne McCaffrey - Dragonsinger

Rianne
Eigenaar
Eigenaar

Vanmorgen lag de server echt plat, dus ik denk dat die foutmelding daarmee te maken had MIlena, maar je mag 'm mij (of Stefan) altijd mailen!

Terug naar “FAQ en Feedback”