Ik heb inderdaad vandaag gereageerd, maar zie nu zelfs m'n eigen reactie nietEsther schreef:Misschien zijn de reacties zo geniaal, dat ze niet zichtbaar zijn...![]()
Nu reactie van Liv in dat topic die ook niet zichtbaar is.

Ik heb inderdaad vandaag gereageerd, maar zie nu zelfs m'n eigen reactie nietEsther schreef:Misschien zijn de reacties zo geniaal, dat ze niet zichtbaar zijn...![]()
Hallo Milena, bedankt voor de melding. In dit geval was ik er al een paar uurtjes mee bezig, maar zo'n grote error mag je altijd mailen.Milena schreef:Hebben jullie ook iets aan een printscreen van de foutmelding die ik vanochtend kreeg toen ik in wilde loggen?
Ik ZWEER dat het niet expres wasEsther schreef:Misschien zijn de reacties zo geniaal, dat ze niet zichtbaar zijn...![]()
Zou je misschien opnieuw willen reageren Liv?Liv schreef:Ik heb inderdaad vandaag gereageerd, maar zie nu zelfs m'n eigen reactie nietEsther schreef:Misschien zijn de reacties zo geniaal, dat ze niet zichtbaar zijn...![]()
Hoi sterke leeuwin, kan je me aangeven hoe vaak dat is gebeurd, sinds wanneer dat gebeurt en wanneer het ongeveer voor het laatst gebeurde?sterke leeuwin schreef:ik word er regelmatig "uitgegooid" waardoor ik opnieuw moet inloggen..
Zou je misschien opnieuw willen reageren Liv?[/quote]Liv schreef:Ik heb inderdaad vandaag gereageerd, maar zie nu zelfs m'n eigen reactie nietEsther schreef:Misschien zijn de reacties zo geniaal, dat ze niet zichtbaar zijn...![]()
Stefan schreef:Hoi sterke leeuwin, kan je me aangeven hoe vaak dat is gebeurd, sinds wanneer dat gebeurt en wanneer het ongeveer voor het laatst gebeurde?sterke leeuwin schreef:ik word er regelmatig "uitgegooid" waardoor ik opnieuw moet inloggen..
Dat klinkt vooralsnog als een probleem van de browser. Welke gebruik je?sterke leeuwin schreef:Stefan schreef:Hoi sterke leeuwin, kan je me aangeven hoe vaak dat is gebeurd, sinds wanneer dat gebeurt en wanneer het ongeveer voor het laatst gebeurde?sterke leeuwin schreef:ik word er regelmatig "uitgegooid" waardoor ik opnieuw moet inloggen..
een klein minuutje geleden nog. het gebeurdt meerdere keren per dag, al een paar weken .bvb als ik op bevestig druk
verbaast me altijd weersterke leeuwin schreef:haha geen flauw idee
tsja ben HB niet helderziend (er bestaat trouwens een boek met die titelStefan schreef:verbaast me altijd weersterke leeuwin schreef:haha geen flauw idee
Aanbevolen: https://www.google.com/intl/nl/chrome/browser/
Die browser is beter, sneller, updatet zichzelf, en het internet ook een stuk veiliger!
Zoonlief klinkt verstandig. Je kunt op computers zoveel browsers installeren als je wilt, en google chrome is een van de veiligste.sterke leeuwin schreef:tsja ben HB niet helderziend (er bestaat trouwens een boek met die titelStefan schreef:verbaast me altijd weersterke leeuwin schreef:haha geen flauw idee
Aanbevolen: https://www.google.com/intl/nl/chrome/browser/
Die browser is beter, sneller, updatet zichzelf, en het internet ook een stuk veiliger!) ; die kennis heb ik niet.. Ik weet dat zoonlief het liefste google chrome hier (laptop) op heeft, maar dat echtgenoot dat liever niet heeft..
Ik heb computergebruik mijzelf aangeleerd, kan een heel eind komen, maar verder ben ik een digibeet..Maar ik sta open om nog een heleboel te leren hoor!!
De topic-reactie-counts zouden nu weer goed moeten zijn, en reacties zichtbaar. Als iemand nog iets gtegenkomt hoor ik het graag.Liv schreef:Ik heb inderdaad vandaag gereageerd, maar zie nu zelfs m'n eigen reactie nietEsther schreef:Misschien zijn de reacties zo geniaal, dat ze niet zichtbaar zijn...![]()
Stefan schreef:De topic-reactie-counts zouden nu weer goed moeten zijn, en reacties zichtbaar. Als iemand nog iets gtegenkomt hoor ik het graag.
Unity schreef:waarom is de knop ⌧ bericht verwijderen niet aanwezig ?
Ik zat met een te trage verbinding in doorgeefwoord te posten.
Mijn woord kwam te laat en ik wilde de post verwijderen, maar.....
de verwijderknop was er niet !!!
Dat weet ik. In dit geval had ik echter nèt iets gepost en wilde dat gelijk weer verwijderen. Er was nog niemand na mij geweest (de volgende post was 15 minuten later).Rianne schreef:Als gebruiker kun je alleen een bericht verwijderen als er niet op je bericht is gereageerd (en het dus het laatste bericht van het topic is) en je binnen de 4 uur edittijd zit.