Ik ga eens kijken, als het de werkelijkheid weergeeft dan meld ik dat wel.
NB
Sorry dat ik zo laat reageer. Maar in het weekend tel ik altijd mijn geld...dat duurt steeds langer.

Ik ga eens kijken, als het de werkelijkheid weergeeft dan meld ik dat wel.
Och...het is wel leerzaam
Democratie is niet het enige dat een aanpassing nodig heeft zo te zien...Samenvatting van 1.894 first meeting gesprekken met een Nederlands rokje
Vaag allemaal...Patrick1984 schreef: ↑zo 15 jul 2018, 14:52Democratie is niet het enige dat een aanpassing nodig heeft zo te zien...Samenvatting van 1.894 first meeting gesprekken met een Nederlands rokje
Patrick1984 schreef: ↑zo 15 jul 2018, 14:52Democratie is niet het enige dat een aanpassing nodig heeft zo te zien...Samenvatting van 1.894 first meeting gesprekken met een Nederlands rokje
Wellicht dat je daar personeel voor in dienst kan nemen, 2 vliegen in 1 klap. Als dat nou niet economisch ondernemen is, weet ik het ook niet meer
Een daar boven hangt bij mij een andere ingang tot...en dat heet intelligentie.MrMeozorz schreef: ↑ma 23 jul 2018, 13:10Ik behoud gaarne een balans tussen orde en chaos, vooral ook in politieke 'stromingen'. De eerste rationele ingeving zegt me als men meer inspraak wil hebben, men ook meer verantwoordelijkheid moet nemen. De verantwoordelijkheid voor gezamenlijke vrijheid, duurzaamheid en identiteit van het individu en de wereld waarin men leeft.
Nee is niet economisch...want voor werken in het weekend moet je toeslagen uit betalen.
Dat een minimaal niveau qua intelligentie benodigd is leek mij vanzelf sprekend, maar daarbij lijkt mij wijsheid ook van groot belang, want enkel intelligentie is geen garantie voor integriteit.plato schreef: ↑ma 23 jul 2018, 13:41Een daar boven hangt bij mij een andere ingang tot...en dat heet intelligentie.MrMeozorz schreef: ↑ma 23 jul 2018, 13:10Ik behoud gaarne een balans tussen orde en chaos, vooral ook in politieke 'stromingen'. De eerste rationele ingeving zegt me als men meer inspraak wil hebben, men ook meer verantwoordelijkheid moet nemen. De verantwoordelijkheid voor gezamenlijke vrijheid, duurzaamheid en identiteit van het individu en de wereld waarin men leeft.
Het personeel kan ook de eigen toeslagen bijtellen, dan hoef je nog minder uit te tellen. Ideaalplato schreef: ↑ma 23 jul 2018, 13:43Nee is niet economisch...want voor werken in het weekend moet je toeslagen uit betalen.![]()
Nahhh...bij voorbeeldgedrag heb je niet zoveel IQ nodig hoor...voorbeeld: iedereen kan ambtenaar worden... weinigen een ondernemer.MrMeozorz schreef: ↑ma 23 jul 2018, 13:59Dat een minimaal niveau qua intelligentie benodigd is leek mij vanzelf sprekend, maar daarbij lijkt mij wijsheid ook van groot belang, want enkel intelligentie is geen garantie voor integriteit.plato schreef: ↑ma 23 jul 2018, 13:41Een daar boven hangt bij mij een andere ingang tot...en dat heet intelligentie.MrMeozorz schreef: ↑ma 23 jul 2018, 13:10Ik behoud gaarne een balans tussen orde en chaos, vooral ook in politieke 'stromingen'. De eerste rationele ingeving zegt me als men meer inspraak wil hebben, men ook meer verantwoordelijkheid moet nemen. De verantwoordelijkheid voor gezamenlijke vrijheid, duurzaamheid en identiteit van het individu en de wereld waarin men leeft.
Handiger is een weekend verloofde te nemen...een nieuweMrMeozorz schreef: ↑ma 23 jul 2018, 14:02Het personeel kan ook de eigen toeslagen bijtellen, dan hoef je nog minder uit te tellen. IdeaalOk, nu hou ik op want anders word het iets te offtopic.
Niet als je alleen in het weekend werkt. Just sayin'.plato schreef: ↑ma 23 jul 2018, 13:43Nee is niet economisch...want voor werken in het weekend moet je toeslagen uit betalen.![]()