inge41
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

dating?

Lijkt me wel leuk om de singles hier die ook hb/hsp zijn te leren kennen, in real life kom ik steeds de verkeerde tegen.. :wink: zelfs als ik me aanpas werkt het niet...omdat het van beide kanten moet komen en ja dat kunnen veel mannen(in mijn geval) dan niet,
Afijn wat meer zoeken in een 'passende en herkenbare kring' zou wellicht beter zijn... :wink:

Phileine2
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Re: dating?

Je bedoelt nu specifiek dat je met mannen wilt daten die hb en hsp zijn, via dit forum?

Er zijn wel meetings van dit forum maar die hebben niet tot doel om liefdes te laten ontstaan, denk ik :wink:

Of wil je hier schrijven hoe anderen gelijkgestemden ontmoeten?

(Het doel van je topic is me niet geheel duidelijk, sorry)
Always remember to live
Never forget to give

tiktaalik
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

Ik denk dat ik de probleemstelling begrijp, er zal wel een behoefte zijn aan dating met 'peers'...

Indien ik me niet vergis zag ik vorig jaar of zo enkele links hieromtrent, op één van de websites van Willem Wind. Misschien vind je ook wel wat via google.

En de beste oplossing zal zijn om er zelf mee te beginnen, be the change you want to see in the world.

inge41
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

Phileine2 schreef:Je bedoelt nu specifiek dat je met mannen wilt daten die hb en hsp zijn, via dit forum?
eh ja dus :) Gewoon singles die hier kunnen ontmoeten, je spreekt elkaar toch hier, dus why not..gewoon informeel, als er n klik is kun je toch foto uitwisselen en 's afspreken, zo niet dan niet....gewoon praktisch doen eigenlijk..
Laatst gewijzigd door inge41 op za 13 aug 2011, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.

inge41
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

heb ook wel's gestaan op een site voor hsp-er smaar die was zo inactief...maar ja het gaat dan ook niet om het gros vd mensen. Voorheen stond ik wel's op relatieplanet bv , en enkele anderen maar ja ik dacht er zal toch wel iets zijn meer gericht op hb en hsp en een rubriekje op n forum why not? (maar ik ga 's kijken bij willem wind en googelen ook)

Esther
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Hier nog een single, maar niet van het andere geslacht :wink:.

Tinus
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Er is toch een datingsite voor hoog opgeleide mensen? Als je in die pool zoekt heb je waarschijnlijk wel een grotere kans op een gelijke geest en in ieder geval wel iemand die je enigzins begrijpt.
To all,
we are a super-intelligent extraterrestrial species who have lost our pet human, Tinus. We found out that he is dwelling around on this forum. We hacked his account to place this signature. Be aware not to feed him.

Tinus,
sit, down, logic off!

Carmen
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

Phileine2 schreef: Er zijn wel meetings van dit forum maar die hebben niet tot doel om liefdes te laten ontstaan, denk ik :wink:
Het doel was er niet, maar bij mij (ons dus eigenlijk) is het wel gelukt! :wink:
Wij zijn via Pb in contact gekomen met elkaar, en die berichtjes werden steeds langer...
Uiteindelijk afgesproken, vervolgens een HB-in-'t-wild-uitje meegedaan en toen bleek dat het wel erg goed klikt! :D

Inmiddels zijn we een paar maanden verder, dus het kan via het forum zeker goed gaan!

inge41
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

ja carmen zoiets kan ook via het forum, dus. (leuk voor jullie :wink: ) Gewoon zine hoe het loopt. maar als er een rubriek komt waarin singles die op zoek zijn naar een partner zich voorstellen kunnen die onderling toch wat gerichter kennismaken ?
Misschien zijn er single dames en heren genoeg hier dat daar interesse voor is. Heb op internet wel match4 me.nl gezien, ga ik ws ook doen dan..

Ik dacht gooi ff n balletje op... :)

Rianne
Eigenaar
Eigenaar
Contacteer: Website

Er bestaat al een datingsite voor HB'ers: http://www.yoopla130.nl/
Je moet een IQ van 130 hebben om erop te mogen.

Uitjes voor singels via dit forum organiseren mag ook. Je kunt daar HB in't Wild voor gebruiken.
Die categorie is niet zichtbaar voor gasten, enkel voor geregistreerde gebruikers, dus dat geeft enige veiligheid.

Esther
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Bij de inschrijving staat 'Vul a@n:'
Iemand enig idee wat ze daarmee bedoelen?

vedet
Veelgebruiker
Veelgebruiker

@Esther: zou ik ook wel willen weten. Had vorig jaar al eens op deze site gekeken maar vond het ook een beetje vreemd.

Volgens mij moet je de zin aanvullen....

Rianne
Eigenaar
Eigenaar
Contacteer: Website

dat is hun iq-test om te kijken of je erop mag :)

er staat:
Vu| a@n: 11$tedent...
nou, karakters aanvullen tot een bestaand woord en je kunt je registreren :)

Nog een uitdaging: er staan maar 3 puntjes , maar volgens mij moet je 4 letters aanvullen :mrgreen:

Esther
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Geen IQ-test, maar een taalfilter :P :D
http://www.yoopla130.nl//taalfilter.aspx

Edit: Alleen hij accepteert het antwoord niet...

tiktaalik
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

Voor de grap eens de vragen van intermediair opgelost, had er dan toch blijkbaar 19 van de 20 korrekt, op 10 minuten....

Esther
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Dan nu alleen nog correct met twee c's schrijven :wink:

Esther
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Gelukt :D, het was letterlijk alleen maar aanvullen, ik had het hele woord ingevuld.

inge41
Beginnende Gebruiker
Beginnende Gebruiker

ja idd dus HB in 't wild kan ook..en eh die site www.match4me.nl en ja was r nog een dat is voor hoger opgeleiden, weet ik ff nie, maar ik heb geen opleiding dus 'daar ga je al..'

En die site waar je 'n iq van 130 moet hebben..pff ik heb iets tegen die testen..
Voorheen iig geen 130 gehaald, maar zou te halen zijn ws...gewoon 'n keer wel serieus op oefenen wat ik voorheen nooit gedaan heb. Maar dan nog, ze zouden de antwoorden en hoe je daar op komt met je moeten doornemen oa, ik heb er oea manier toch vaak wat commentaar op, op die testen, maar dat terzijde.

Esther
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Ze vragen geen officiële IQ-test, ze verwijzen naar de Mensa thuistest en een test van Intermediair met 20 vragen. En uiteindelijk controleren ze niet je scores op die testen.

Phileine2
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Nou als er een single man langskomt wordt het vechten hier ;-)

Ik vraag me wel eens af (jaja ik denk veel na) wat voor mij beter zou zijn: Iemand die uber-intelligent is (ben ooit eens heel verliefd geweest op zo iemand) aan wie ik alles kan vragen wat ik zelf niet weet. Die alle talen vloeiend spreekt die ik een beetje spreek. Die iedere dag de krant uit zijn hoofd weet.... En dat ik dus duidelijk de dommere van het stel ben.

Of iemand die minder intelligent is dan ik maar die me op de grond houdt. Die orde in huis brengt/ houdt, die moeilijke dingen simpel ziet.

(ik stel het even heel zwart wit, dat snappen jullie)

Ik ben altijd geneigd te zoeken naar het bovenste, maar misschien moet ik mannen ook eens een kans geven als ze niet vijf talen spreken en al mijn sarcastiche opmerkingen meteen terugkaatsen.
Always remember to live
Never forget to give

Terug naar “HB in het dagelijks leven”