Die beperking voor het aantal resultaten op één trefwoord is soms behoorlijk irritant. Even het draadje voor visuele associaties zoeken werkt bijvoorbeeld niet. Het zoeken op 'associatie visueel' geeft de melding:
. Nu kan ik me daar iets bij voorstellen als het om individuele trefwoorden gaat. Zoeken op 'associatie' levert waarschijnlijk weinig zinnigs op. Maar de combinatie 'associatie visueel' zou volgens mij een prima behapbaar aantal resultaten moeten opleveren.De volgende woorden uit je zoekterm werden genegeerd omdat ze teveel voorkomen: visueel associatie
Jammer genoeg is dit filter vrij rigoreus. Als ik binnen mijn eigen reacties op dit forum probeer te zoeken naar 'associatie', het aantal resultaten zou dan pak hem beet tussen de 10 en 50 liggen, krijg ik ook geen resultaten omdat dat woord verwijderd is omdat het te vaak voorkomt (binnen de site dus, niet binnen mijn reacties...)
Dit is grotendeels een beperking van de forumsoftware. Maar er is vast een instelling voor het maximale aantal resultaten dat een bepaald trefwoord mag geven voor het gefilterd wordt. Als die omhoog kan: graag!
Ik heb het draadje inmiddels weer gevonden trouwens