Alouette
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

41 jaar stelt voor

Dag allemaal,

Ik ben net nieuw hier en stel me kort even voor.
Als ik begin te vertellen wat er van m'n hart wil, ben ik voorlopig niet uitgepraat:-) dus dat komt stukje bij beetje wel. Ik ben een vrouw van 41 en herken veel verhalen van jullie, over laagopgeleid zijn, gepest ~, psychiatrisch patient~, niet herkend~ ondanks getest zijn en Hiq heb en ben mij o.a. m.b.v.het aansluiten bij dit forum, aan het ontworstelen van het ongezonde zelfbeeld. Hoop herkenning, contact en kracht te vinden hier, of liever genereren....
Tot later, hartelijke groet, Alouette

Akkelyn
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Re: 41 jaar stelt voor

Welkom, Alouette!

Liv
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Welkom!
The sun is on my side
Take me for a ride
I smile up to the sky
I know I'll be all right

Ray
Verslaafde Gebruiker
Verslaafde Gebruiker

Hoi Alouette :)

De kracht zul je uit jezelf moeten putten maar het forum kan daarbij zeker een flinke steun in de rug zijn, dat was/is het voor mij althans.

Welkom!

inge mulder
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Welkom!

:D
de zon schijnt altijd

m1960
Overmatige Gebruiker
Overmatige Gebruiker

Welkom Alouette!
:D

Groetjes Marlou
niet helemaal gek of helemaal niet gek?.......

TurtleIce
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Welkom!
'Alleen zij die het absurde proberen zullen het onmogelijke bereiken. Ik denk dat het in mijn kelder is - ik zal boven even gaan kijken.' - M.C. Escher

mbl
Veelgebruiker
Veelgebruiker

Welkom. Waarom eigenlijk die nadruk op je leeftijd? Dan moet je binnen een aantal maanden alle titels weer aanpassen :wink:

Catrientje
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

:P welkom !

PSG
Frequente Gebruiker
Frequente Gebruiker

Welkom Alouette en succes op je zoektocht.
Bij je naam denk ik aan de Grasshoppers, een helicopterstunteam dat in Alouettes vloog, vond ze geweldig

binkie
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

Welkom :D
Binkie

Alouette
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Ha, Hoi allemaal, bedankt voor jullie welkom aan mij; Akkelyn, Liv, Odran Oel, Inge, Marlou, Turtle Ice, MBL, Catrientje, Binkie en PSG...
Ik ga nog even uitzoeken hoe ik een bericht in m'n mailbox krijg als er reacties zijn, dus vandaar dat ik nu pas reageer.
Wat leuk jullie reacties! Wil ook nu even reageren op twee mensen: Ja, MBL; daar heb ik over nagedacht en voordat ik nog langer ging nadenken over welke tekst ik zou gebruiken bij het voorstellen,- waar een mens z'n tijd toch aan kan besteden :) poe poe.. heb ik besloten het gewoon maar te doen. Ik heb nog niet uitgevonden hoe ik hier iemands leeftijd kan terugvinden, ben benieuwd naar mensen die ongeveer in dezelfde levensfase zitten. O, en over zo'n 8 maanden ben ik nog steeds 41, dan zal het voorstelrondje toch wel voorbij zijn vermoed ik.. :D

Ha, wat leuk PSG, jouw associatie met grasshoppers. Daardoor heb ik nu de associatie met een helicopterview, best fijn om het van een afstandje te kunnen bekijken..
Ik ga eens rondkijken op het forum, tot ziens, voorlopig schrijfs,
Alouette

Jm
Maagdelijk Gebruiker
Maagdelijk Gebruiker

Welkom...

PSG
Frequente Gebruiker
Frequente Gebruiker

Ik vind leeftijd er tot op zekere hoogte ook wel toe doen. Inderdaad om wat je zelf ook al aangeeft: als je er pas later achter komt, maakt het wel een heel verschil.
Ik ben 39 (over 8 maanden trouwens niet meer ;) ) en waar anderen aangeven dat hb zijn ze niet verandert, heb ik juist het idee dat het me enorm verandert. Ik snap nu pas waarom ik toen anders was en nu nog. Had ik dat toen geweten, was mijn leven serieus anders gelopen. Zonder spijt overigens want de dingen gaan zoals ze gaan.

Sunny
Nieuwe Gebruiker
Nieuwe Gebruiker

Hallo,

Ik ben 40. Is het belangrijk... Qua levensfase zit je in hetzelfde vaarwater. Dus dat maakt het een beetje van belang
Qua HB zijn maakt het niet uit. Dan vind ik meer "hoe lang weet je het" van belang. (voor mij nu zo'n 3 jaar)
En ook dit is niet zalig makend. Er zijn mensen die kort weten dat ze HB zijn en er verder weinig last van hebben. Anderen merken dat "de kwartjes op zijn plek vallen"

Oja ook nog welkom. En veel leesplezier

Terug naar “Introductie”