P.S. Ik bezit ook nog de Wii Classic versie van "Mario Kart", maar dat speel ik nauwelijks meer - te oud - mijn motoriek laat mij nu al te vaak in de steek.

Lucy Maud Montgomery schreef: Here sat Marilla Cuthbert, when she sat at all, always slightly distrustful of sunshine, which seemed to her too dancing and irresponsible a thing for a world which was meant to be taken seriously...
Lucy Maud Montgomery schreef: Here sat Marilla Cuthbert, when she sat at all, always slightly distrustful of sunshine, which seemed to her too dancing and irresponsible a thing for a world which was meant to be taken seriously...
Waar slaat dat nou weer op?Naja, ik hoopte gewoon dat de meerderheid van de volwassen geen tijd heeft voor computer spelletjes.
Puur persoonlijk. Ik heb een zus die verslaafd is aan World of Warcraft en ik vind het verschrikkelijk dat ze zoveel tijd achter dat spel doorbrengt. Ze heeft weinig sociaal leven en kan geen baan vinden. Zij gebruikt haar spelletje om de werkelijk te kunnen ontvluchten. Ik heb gewoon niet zulke goede ervaringen met volwassen die aan computerspelletjes verslaafd zijn. En dan bedoel ik écht verslaafd. Mijn vader was toen ie noch alcoholist was verslaafd aan pinball. Verschrikkelijk: elke dag bij thuiskomst een vader die met een glas wijn achter zijn computerspelletje zit en het avondeten laat aanbranden op het gasfornuis. Mijn vader had tijd voor een verslaving aan spelletjes omdat ie zijn gezin liet verslonzen, mijn zus heeft tijd voor een verslaving omdat ze geen baan en weinig sociaal leven heeft. Ik hoopte gewoon dat volwassen die geen persoonlijke problemen hebben geen tijd hebben voor verslavingen omdat ze verantwoordelijkheden hebben die ze serieus nemen.Patrick1984 schreef:Waar slaat dat nou weer op?Naja, ik hoopte gewoon dat de meerderheid van de volwassen geen tijd heeft voor computer spelletjes.
Geen tijd hebben voor verslavingen vind ik een beetje op t randje, dat impliceert dat als er tijd vrij komt die verslaving mogelijk direct om de hoek komt kijken. Het is met gamen net als met alcohol denk ik, zolang je het met mate doet en de rest niet laat versloffen dan kan je het prima in je vrije tijd doen.Ik hoopte gewoon dat volwassen die geen persoonlijke problemen hebben geen tijd hebben voor verslavingen omdat ze verantwoordelijkheden hebben die ze serieus nemen.
Minecraft is niet alleen maar voor kinderen er zijn heel veel volwassenen die het spelen. Het is eigenlijk ook digitaal lego je kan lekker je fantasie uitleven. Ik ben wel verslaafd aan aangepaste minecraft waar je opdrachten moet voltooien. vooral met uitbreidingen kan je veel meer zoals machines bouwen of met magie aan de gang. De mogelijkheden zijn eindeloos. Ik denk dat het goed is voor kinderen om juist minecraft te spelen (met mate natuurlijk) het stimuleert namelijk de creativiteit en het geheugen. Er zijn heel veel recepten die je steeds nodig hebt en moet gebruiken. Dus het traint het geheugen zo ook een beetje.nathalie schreef:Minecraft is toch voor kinderen?![]()
Trouwens schrik ik wel hoe snel je in zó n beeldscherm gezogen wordt. Mijn buurjongen van 9 speelt minecraft en mijn zoontje van 5hangt er ademloos naast.
Hij mag niet vanmij.nog even de verslaving buiten de deur houden. ..
Wel gewoon Lego.ook verslavend. Wel real life
Ja dat is ook al heel dichtbij microsoft is bezig met het ontwikkelen van een bril waarmee je beelden kan projecteren in je eigen omgeving en daarmee kan je minecraft bijvoorbeeld ook op je eigen tafel projecteren en ook minecraft spelen. dus het digitaal met lego spelen op de keukentafel is waarschijnlijk in 2017 beschikbaar voor consumenten. En minecraft is trouwens maar 1 toepassing op de bril er kan veel meer.. Hier is een live demonstratie te zienTensei schreef:Mwa, dat is maar net wat je verstaat onder real life. Je kunt natuurlijk ook een computerprogramma maken dat spelen met lego simuleert. Misschien met 3D bril erbij.
Ongelovelijk leuk. Nooit zoiets gezien. Bedankt!Lampie schreef:Ja dat is ook al heel dichtbij microsoft is bezig met het ontwikkelen van een bril waarmee je beelden kan projecteren in je eigen omgeving en daarmee kan je minecraft bijvoorbeeld ook op je eigen tafel projecteren en ook minecraft spelen. dus het digitaal met lego spelen op de keukentafel is waarschijnlijk in 2017 beschikbaar voor consumenten. En minecraft is trouwens maar 1 toepassing op de bril er kan veel meer.. Hier is een live demonstratie te zienTensei schreef:Mwa, dat is maar net wat je verstaat onder real life. Je kunt natuurlijk ook een computerprogramma maken dat spelen met lego simuleert. Misschien met 3D bril erbij.