Ik weet het even niet meer.
Ondertussen werk ik zo een 11-tal jaar, en in die periode ben ik 6 maal van job veranderd.
Tijdens de voorlaatste job ben ik lichamelijk ingestort omdat ik me dus letterlijk zodanig verveelde dat ik er ziek van werd. (Niet dat ik niets te doen had: ik had zeer veel te doen, maar vond die taken absoluut niet uitdagend genoeg)
Na een beetje counseling hier en een sessie met een arbeidspsycholoog daar ben ik vorig jaar op de job van mijn leven terechtgekomen (althans, daar leek het op). Het werd voorgesteld als een uitdagend werkje, iets waar ze 18 maand voor uittrokken om het afgeleverd te krijgen... ik was al klaar zo een maand geleden, na 8 maand dus, met het concept - nu moet ik het nog een beetje 'bijvijlen'. Ondertussen modder ik een beetje aan. Ik zie mijn collega's druk in de weer, terwijl ik die ene kleine taak maar niet afgewerkt krijg omdat die zo ongelooflijk saai is. Ik denk de ganse tijd dat ik iets over het hoofd moet zien, ik word gek van mijn uitstelgedrag (als ik die stomme taak nu gewoon eens zou doen, kan ik lekker iets bijstuderen bijvoorbeeld) en word doodmoe van mezelf te vervelen (verveling is vermoeiend, echt waar).
Maar goed, het ziet ernaar uit dat ik best weer eens op zoek ga naar iets anders. Weeral.
En het is niet dat ik iets van job doe dat 'lager' is dan mijn opleiding (master-niveau).
Telkens hetzelfde liedje: na 6 maand ben ik uitgekeken op mijn job, slaat de verveling toe en moet ik op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Klinkt dit voor iemand herkenbaar?