Dit bedoel ik niet negatief, maar ik ben benieuwd of deze vraag bij jullie ook regelmatig door het hoofd dwarrelt

En wat is die 'zin' dan voor jullie?
Inderdaad, Freerider, ik heb deze quote ook weleens voorbij zien komen.Freerider schreef:The meaning of life, is to give life meaning!
Quote heb ik van een album van Ayreon (volgens mij 0110010100110 of zoiets), maar dat zal vast ergens anders vandaan gejat zijn.
Bill schreef:Zal het kort houden: Ervaren wie je werkelijk bent!
En is dit ook je persoonlijke quote?Freerider schreef:The meaning of life, is to give life meaning!
Quote heb ik van een album van Ayreon (volgens mij 0110010100110 of zoiets), maar dat zal vast ergens anders vandaan gejat zijn.
Niet mijn persoonlijke quote, daarvoor heb ik wel een handvol anderenFrançoise schreef:En is dit ook je persoonlijke quote?Freerider schreef:The meaning of life, is to give life meaning!
En wat doe jij dan om je leven inhoud en diepgang te geven, die zin van het/je leven te vinden?
Het mooie is, dit uit zich zowel privé als zakelijk. Zakelijk gezien is dit zelfs de kern van mijn professie.Met de mensen om mij heen een steeds mooier bestaan creëren, door de omstandigheden steeds verder te verbeteren. Hierdoor kunnen we meer van elk moment genieten
Correctie aangebracht.Cornelis1921 schreef:Mijn leven hoeft geen zin meer te hebben, want iedere vorm van zin die ik eraan geef wordt toch genadeloos achterhaalt door de realiteit van alledag., èn goede raad is duur, dus ik geloof beslist geen mindere intellectuele goden meer, want "When you are at the top of the world, nobody can tell you the truth about and the meaning of life."