Ja, erg jammer. Hij heet Binky.Asti schreef:ItsI: Zonde dat ze niet zo oud worden hè? Hoe heet je nieuwste aanwinst?
Ja, erg jammer. Hij heet Binky.Asti schreef:ItsI: Zonde dat ze niet zo oud worden hè? Hoe heet je nieuwste aanwinst?
Lees dit nu pas. En grappig, ons katje heet Binkie...(iets andere schrijfwijze, maar goedItsI schreef:Ja, erg jammer. Hij heet Binky.Asti schreef:ItsI: Zonde dat ze niet zo oud worden hè? Hoe heet je nieuwste aanwinst?
Dat kan niet want zo heet die van mij alnorthern lady schreef:ons katje heet Binkie...(iets andere schrijfwijze, maar goed)
Er staat een foto van haar in het kattentopic. Zo'n schatje
Een tijdje dacht ik nog dat het een vrij ongewone naam was voor huisdieren maar een flink gedeelte van de bevolking heeft huisdieren met die naam weet ik nunathalie schreef:dan noem ik mijn volgende dieren maar geen binkie
eh....miauw.......nathalie schreef:ben jij dan ook zo'n luie huistijger? of alleen de kat?
De mijne is er één met epilepsie, komt niet buiten en slaapt doorgaans ook een gat in de dag, het is een echte kater in ieder geval, erg stoer en erg vrolijk.nathalie schreef:onze kattenboys liggen echt alleen maar de hele dag te maffen. binnen, beneden, boven in de vreemdste plekjes(gitaartas, buggy,kleding of meterkast;buiten , op het dak, bakken in de zon. allebei pikzwart, dus dat is wel heerlijk warm.komen alleen thuis voor het eten.
Gilly moet wel binnenkort onder het mes, na 3 jaar wordt ie toch echt een volwassen kater met geur.
Basil is al ruim 10 jaar zijn nootjes kwijt.
Nee Inge, ik niet! Nu ons laatste konijn een maandje of wat geleden is overleden, zijn wij blij dat we weer iets in de tuin kunnen zetten zonder dat het opgevreten wordt. En dan heb ik het niet slechts over planten (die vooral natuurlijk), maar bijv. ook over de banden van manlief's racefiets...Dus.. iemand nog belang bij middelmaat/grote konijnen??
ho ho!Laatbloeier schreef:Nee Inge, ik niet! Nu ons laatste konijn een maandje of wat geleden is overleden, zijn wij blij dat we weer iets in de tuin kunnen zetten zonder dat het opgevreten wordt. En dan heb ik het niet slechts over planten (die vooral natuurlijk), maar bijv. ook over de banden van manlief's racefiets...Dus.. iemand nog belang bij middelmaat/grote konijnen??
Maar wel léuk natuurlijk, een genot om naar te kijken! Succes met het vinden van die 10 adoptie-gezinnen.